درآمد ماهانه از بازی ورلد اف وارکرافت

بازی‌های ویدئویی همیشه طرفداران پر و پا قرصی در تمام جهان داشته‌اند. با این همه کمپانی‌های مطرح و بزرگ در این عرصه تلاش می‌کنند تا بر جذابیت‌های این بازی‌ها بیفزایند. کسب درآمد ماهانه از بازی ورلد اف وارکرافت یکی از همین تلاش‌ها در جهت جذب بیشتر گیمرها می‌باشد. با توجه به اینکه بازیکنان حرفه‌ای ساعت‌های زیادی را صرف بازی می‌کنند کسب درآمد از آن ایده‌ی مبتکرانه بود. این ابتکار در برخی از بازی‌های ویدئویی نظیر ورلد اف وارکرافت سر و صدای زیادی به پا کرده است. برای بسیاری از افراد این سوال پیش می‌آید که میزان این درآمد در ماه چقدر است؟! اگر شما نیز مشتاق یافتن پاسخ این سوال هستید در این مطلب از ارنوگیم همراه ما باشید.

آشنایی با بازی ورلد اف وارکرافت:

قبل از اینکه درباره راه‌های کسب درآمد و مبلغ ماهیانه‌ی آن بدانیم باید خود بازی را بشناسیم. این بازی با تم اکشن و هیجانی طراحی و ساخته شده و ماجراجویانه است. در آن این امکان که بازیکنان بتوانند کسب درآمد کنند وجود دارد. برای شرکت کردن در این بازی هم باید عضویت آن را داشته باشید. البته برای عضو شدن نیازی به هزینه زیاد نیست و می‌توانید به صورت رایگان بازی خود را آغاز کنید. تجربه برای موفقیت در بازی ورلد اف وارکرافت یکی از فاکتورهای مهم محسوب می‌شود. پس سعی کنید تا جایی که امکان دارد در این بازی جذاب و هیجانی تجربه به دست آورید. نکته مهم در این بازی ارزشمندی امکاناتی است که در ابتدای بازی در اختیار شما قرار داده می‌شود. در نتیجه نباید به راحتی امکانات بازی را از دست بدهید. بعدها به کمک همین امکانات و البته تجربه قادر به کسب درآمد ماهانه از بازی ورلد اف وارکرافت هستید.

راه‌های کسب درآمد در بازی ورلد اف وارکرافت چیست؟

این بازی مهیج علاوه بر اینکه می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند راهی برای کسب درآمد هم هست. بسیاری از گیمرها و بازیکنان حرفه‌ای در سال‌های اخیر از این روش به درآمد خوبی دست پیدا کرده‌اند. یکی از قابلیت‌های این بازی به دست آوردن گلد یا طلا در حین بازی است. در نهایت این امکان وجود دارد که طلاهای کسب کرده در بازی را بفروشید. فروش طلا در بازی ورلد اف وارکرافت از طریق توکن WOW امکان‌پذیر است.به کمک فروش طلاهای این بازی می‌توانید ملزومات مورد نیاز در بازی یا بازی‌های دیگر شرکت بلیزارد را بخرید. البته شیوه‌های کسب درآمد از بازی ورلد اف وارکرافت متنوع هستند. در ادامه با تعدادی از روش‌های کسب درآمد از این بازی جذاب آشنا می‌شویم.

  • به دست آوردن طلا یا گلد در بازی و فروش آن
  • بالا بردن سطح کاراکترهای بازی و فروش ان به گیمرهای دیگر
  • ساخت و فروش آیتم‌های خاصی در جریان بازی
  • به دست آوردن آیتم‌ها و ابزارهای ارزشمند در حین بازی
  • افزایش رنک بتل کاربری خود و دریافت پاداش در ازای آن

تمام این موارد از راه‌های کسب درآمد ماهانه از بازی مرلد اف وارکرافت می‌باشد. بسته به اینکه گیمر به کدام شیوه‌ی کسب درآمد از این بازی بیشتر علاقه‌مند باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درآمد ماهانه از بازی ورلد اف وارکرافت

چطور می‌توان درآمد بازی ورلد اف وارکرافت را نقد کرد؟

در این بخش از مطلب کارشناسان ارنوگیم به شما خواهند گفت که چطور درآمد بازی را نقد کنید. راه‌های زیادی وجود دارد که گیمرها می‌توانند درآمد خود از این بازی را نقد کرده و دریافت کنند. برای کاربران بازی ورلد اف وارکرافت در سراسر دنیا راه‌هایی نظیر:

  • PAYPAL
  • Neteller
  • Google Wallet
  • Payza

وجود دارد که می‌توانند درآمد خود را نقد کرده و دریافت نمایند. اما این شیوه‌ها به دلیل تحریم‌های خارجی و ممنوعیت‌های داخلی برای ایرانیان دشوار یا ناممکن است. ایرانیانی که از این بازی کسب درآمد می‌کنند از خدمات ایرانی کارت برای نقد کردن درآمد خود کمک می‌گیرند. برای بهره‌مندی از خدمات ایرانی کارت نیاز به یک حساب paypal دارید.

مقدار درآمد ماهانه از بازی ورلد اف وارکرافت چقدر است؟

بسیاری از کاربران سایت ارنوگیم میال هستند بدانند درامد ماهانه از این بازی چقدر خواهد بود. در جواب باید گفت که این بازی نسخه‌های متعددی دارد که روی بتل نت کمپانی بلیزارد گذاشته شده است. تعداد از این نسخه‌ها عبارتند از:

  • نسخه ریتیل از بازی ورلد اف وارکرافت همچون وار ویتین و دراگون فلایت
  • نسخه کلاسیک ورلد اف وارکرافت همچون لیچ کینگ و کاتا
  • نسخه کلاسیک هاردکورد
  • کلاسیک پلاس
  • سیتیزن اف دیسکاوری

می‌باشند. خوشبختانه امکان کسب درآمد از تمام نسخه‌های بازی ورلد اف وارکرافت وجود دارد. میزان درآمد ماهانه‌ای که از این بازی کسب می‌شود به ساعات بازی و تجربه و مهارت گیمر بستگی دارد. بعضی از بازیکنان حرفه‌ای از طریق همین بازی به درآمدهای خوبی دست پیدا می‌کنند. در حالی که برخی دیگر از گیمرها شاید نتوانند موفقیت چندانی در این زمینه به دست آورند.

درآمد ماهانه از بازی ورلد اف وارکرافت

نکات طلایی برای کسب درآمد ماهانه از بازی ورلد اف وارکرافت:

در این بخش چند نکته طلایی از کارشناسان ارنوگیم برای کسب درآمد از این بازی خواهیم گفت. ارنوگیم کدهای اورجینال بتل نت و بلیزارد را در کنار آیتم‌های جانبی این بازی‌ها ارائه می‌کند. کافی است از سایت ارنوگیم اقدام به تهیه گیم تایم مورد نظر خود نمایید تا از اورجینال بودن آن‌ها مطمئن باشید. مهم‌ترین نکاتی که در زمان کسب درآمد از این بازی باید در نظر داشته باشید شامل:

  • مهارت بالایی برای به دست آوردن طلا و آیتم‌های ارزشمند بازی نیاز دارید.
  • کسب موفقیت در این بازی و دستیابی به درآمد از آن نیاز به تجربه داشته و زمان‌بر است.
  • بعضی از شیوه‌های درآمدزایی از این بازی غیرقانونی بوده و تقلب محسوب می‌شود. چنانچه از این روش‌ها استفاده کنید با تعلیق و مجازات‌هایی مواجه خواهید شد. به طوری که امکان ممنوعیت و حذف حساب کاربری فرد خاطی نیز وجود دارد.

می‌گردد. با در نظر گرفتن این نکات در حین بازی می‌توانید بدون مشکل و دردسر درآمد کسب کنید.

سخن پایانی:

بعضی از بازی‌های ویدئویی در سال‌های اخیر از شیوه‌ی جذاب درآمدزایی برای جذب مخاطب بیشتر استفاده کرده‌اند. یکی از این بازی‌های ماجراجویانه و مهیج ورلد اف وارکرافت نام دارد. در این مطلب از ارنوگیم درباره درآمد ماهانه از بازی ورلد اف وارکرافت توضیحاتی داده‌ایم.

پست قبلی

تخفیفات جمعه سیاه آغاز شد

پست بعدی

آموزش بازی وارکرفت به طور کامل و جامع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید