اینگونه دسته اصلی و فیک ps5 را تشخیص دهید

تشخیص دسته اصلی PS5 در زمان خرید از بروز ضرر و زیان‌های مالی خریدار جلوگیری می‌کند. قطعات جانبی و دسته‌های فیک و بی‌کیفیت زیادی در بازار وجود دارند. این دسته‌های تقلبی و فیک هرگز به کیفیت و کارآمدی دسته اصلی این کنسول بازی نیستند. در نتیجه رضایت کاملی در زمان بازی با دسته‌های غیر اصل PS5 نخواهید داشت. اما برای تشخیص دسته اصل از فیک چه باید کرد؟ با ما در این مطلب از ارنوگیم همراه شوید تا ترفندهای تشخیص اصل و فیک دسته PS5 را بیاموزید.

آشنایی با دسته اصلی PS5 و قابلیت‌های آن:

قبل از اشاره به تکنیک‌های تشخیص دسته اصل PS5 درباره ویژگی‌های این دسته خواهیم گفت. دسته نسخه قبلی از این کنسول بازی توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کرده بود. با این همه دسته‌ی اصل PS5 حتی نسبت به نسخه قبلی خود بهتر است. اولین ویژگی این دسته طراحی بسیار مدرن و شیک آن می‌باشد. بازخوردهای لمسی بسیار قدرتمند در دسته‌ی PS5 تجربه بازی را بسیار لذت بخش می‌کند. زیرا احساسی نزدیک به واقعیت را در گیمر ایجاد می‌کنند. تریگرهای تطبیق‌پذیر در این دسته در سمت چپ و راست دیده می‌شوند. در زمان انجام بازی‌ها با توجه به شرایط این تریگرها نیز تطبیق پیدا می‌کنند. به عنوان مثال هنگام کشیدن کمان مقاومت این قسمت نیز بیشتر می‌شود. همین ویژگی احساس واقعی‌تری را به فرد منتقل کرده و لذت بازی را بیشتر می‌کند. دسترسی‌های سریع به قسمت HOME از طریق دسته این کنسول بازی ممکن شده است. یکی از ویژگی‌های این دسته امکان استفاده از آن بدون حضور کنسول است. در واقع می‌توان به کمک رایانه شخصی و دیگر سیستم عامل‌ها نیز از این دسته‌ی بازی استفاده کرد.

چطور دسته اصلی PS5 را تشخیص دهیم؟

در بخش قبلی اشاره کردیم که دسته اصل این کنسول بازی ویژگی‌های زیادی دارد. اما اول باید با راه‌های تشخیص دسته اصل PS5 آشنا باشیم. در این بخش از مقاله کارشناسان ارنوگیم به شما درباره روش‌های تشخیص اصل بودن دسته این کنسول بازی خواهند گفت. پس اگر قصد دارید به زودی یک کنسول بازی PS5 را خریداری کنید این بخش برایتان مفید است.

دسته اصلی ps5

1- لوگو و برچسب دسته PS5:

اگر دسته PS5 اصل نباشد برچسب اطلاعات در پشت آن به دقت نصب نشده است. در حالی که در دسته اصل لبه‌های برچسب اطلاعات به دقت برش خورده‌اند. در دسته اصل PS5 می‌توان لوگوی سونی را به مشاهده کرد. سونی کمپانی تولید کننده این کنسول بازی پرطرفدار می‌باشد. پس اگر دسته‌ای فاقد این لوگو باشد فیک و تقلبی است.

 

2- کیفیت بالای ساخت:

دسته‌ی کنسول PS5 از نظر کیفیت ساخت و استانداردهای تولید در سطح بسیار بالایی قرار دارد. در نتیجه دسته‌های فیک هرگز نمی‌توانند در کیفیت ساخت با نمونه اصل آن برابر کنند. این موضوع می‌تواند دست بسیاری از دسته‌های تقلبی در بازار را برای شما رو کند. متریال مورد استفاده در نمونه‌های فیک اغلب نازک‌تر هستند. این مورد نیز از دیگر روش‌های تشخیص دسته اصل PS5 محسوب می‌گردد. همچنین آنالوگ‌هایی که در دسته اصل PS5 استفاده می‌شود بسیار باکیفیت می‌‌باشد. جنس بدنه این دسته‌ها برفکی بوده و اصطکاک بیشتری را حین بازی وارکرفت و اکانت گیم تایم با قیمت ارزان ایجاد می‌کنند. این در حالی است که دسته‌های فیک در بیشتر اوقات طراحی صافی داشته و اصطکاک کمی ایجاد می‌کند.

3- قیمت دسته PS5:

یکی دیگر از روش‌های تشخیص اصل بودن دسته‌ی این کنسول بازی قیمت فروش آن است. اجناس فیک و تقلبی در هر حوزه‌ای که تولید شوند اغلب ارزان‌تر هستند. چرا که از متریال‌های نامرغوب و بی‌کیفیت در ساخت آن‌ها استفاده شده است. همچنین تکنولوژی که در دسته اصل PS5 به کار رفته هرگز در انواع تقلبی آن دیده نمی‌شود. پس اگر فروشگاهی دسته‌ی کنسول PS5 را به قیمت بسیار پایین ارائه کرد شک کنید. تفاوت قیمت اندک بین فروشگاه‌های مختلف عرضه دسته PS5 تا حدی قابل توجیه است اما اختلاف قیمت زیاد توجیه‌پذیر نیست.

4- جزئیات ظاهری راه تشخیص اصل بودن دسته PS5:

کمپانی سونی جزئیات و طراحی این دسته را منتشر کرده است. پس در هنگام خرید باید تمام جزئیات روی دسته اصل را در نمونه مورد نظر ببینید. در غیر این صورت دسته‌ی PS5 پیش روی شما اصل نیست. این روش تشخیص دسته تقلبی PS5 هم ساده و هم بسیار کارآمد است. پس قبل از اینکه به خرید دسته این کنسول بروید شکل ظاهری آن را در سایت سونی به دقت بررسی کنید.

5- عملکرد دسته PS5:

قطعا عملکرد هیچ دسته‌ی فیکی به اندازه‌ی نمونه اصل آن بالا نخواهد بود. پس اگر دسته‌ی PS5 به درستی کار نمی‌کند احتمالا فیک است. دکمه‌ها و ویبراتورهای روی دسته‌ی اصل عملکردی دقیق و بالا دارند. این روش بعد از استفاده کردن از دسته‌ی PS5 راز تقلبی بودن آن را لو می‌دهد. فراموش نکنید که کیفیت دسته‌های اصلی این کنسول بازی باعث شگفتی بسیاری شده است. پس پایین بودن عملکرد این دسته‌ها دلیلی جز تقلبی بودن محصول پیش رو ندارد.

6- اندازه و ابعاد دسته PS5:

ابعاد دسته نیز یکی دیگر از روش‌های تشخیص اصل بودن دسته PS5 است. ابعاد دسته این کنسول بازی نسبت به نسخه قبلی آن کمی بزرگ‌تر است. شکل ظاهری اصل این محصول مستطیل شکل بوده و بهتر در دست می‌نشیند. در نتیجه اشکال بیضوی و متفاوت از دسته‌های موجود در بازار قطعا نمونه‌های تقلبی هستند. اندازه دقیق دسته اصل PS5 عبارتند از:

  • 160 میلیمتر طول دسته
  • 66 میلیمتر عرض دسته
  • 6 میلیمتر ارتفاع دسته

می‌باشد. با آگاهی از ابعاد اصلی و نرمال دسته‌ی اصل می‌توانید نمونه‌های فیک را به راحتی شناسایی کنید.

تمام این روش‌ها به شما کمک می‌کند تا به خوبی دسته اصل و تقلبی PS5 را از یکدیگر شناسایی نمایید. مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده برای خرید دسته PS5 کمک زیادی به خریدی مطمئن می‌کند.

سخن پایانی:

کارشناسان ما در گروه ارنوگیم راه‌های تشخیص اصل بودن دسته PS5 را آموزش دادند. امیدواریم که این مطلب برای علاقه‌مندان به این کنسول بازی مفید واقع شود. با در نظر گرفتن موارد گفته شده در این مقاله می‌توانید به راحتی دسته‌ی اصل PS5 را شناسایی کنید. شما چه تجربه‌ای و نظری درباره شناسایی دسته اصل از فیک در این کنسول بازی دارید؟ نظرات خود در این باره را با دیگران کاربران ارنوگیم در میان بگذارید.

پست قبلی

اینگونه ps5 پلمپ را از کارکرده تشخیص دهید

پست بعدی

در هنگام خرید ps5 مراقب نسخه های های کپی و فیک باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید