بهترین و هیجان انگیزترین بازی های پلی استیشن 5 در سال 2023

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین بازی ها در پلی استیشن 5 در سال 2023 بپردازیم. پلی استیشن ۵ و یا همان PS5 یک کنسول بازی بسیار قدرتمند است که امکان انجام بازی‌ های بسیار زیادی در آن وجود دارد. شرکت مطرح سونی این دستگاه را به نحوی ساخته است که کاربران بتوانند بازی ‌های متنوعی را بر روی آن نصب کنند و با انجام این بازی ‌ها بیشترین لذت ممکن را ببرند. در واقع شرکت سونی با ساخت دستگاه پلی استیشن ۵ در صدد این است که بر دنیای بازی‌ های کامپیوتری و کنسول ‌های بازی تسلط پیدا کند.و تیم ارنوگیم این امکان را به شما عزیزان میدهد تا با خرید گیم تایم لذت بسیاری را از بازی ها ببرید.

 

بازی های عالی پلی استیشن 5 در سال 2023

بهترین بازی ها در پلی استیشن 5 در سال 2023

در ادامه به ده مورد از بهترین بازی های پلی استیشن 5 که در سال 2023 مطرح شده اند، اشاره خواهیم کرد و هر یک را به صورت مختصر توضیح می دهیم.

1.                  بازی Marvel’s Spider-Man 2

بازی Marvel’s Spider-Man 2 هنوز منتشر نشده است، اما با توجه به موفقیت بازی قبلی یعنی (Marvel’s Spider-Man)، انتظار می‌ رود که این بازی نیز یک تجربه فوق ‌العاده از دنیای ابر قهرمانی ارائه دهد. در این بازی، شما می‌ توانید نقش اسپایدرمن را بازی کنید و در شهر نیویورک با استفاده از توانایی ‌های عجیب و غریب و مهارت ‌های آکروباتیک، عدالت را اجرا کنید. انتظار می‌ رود که Marvel’s Spider-Man 2  دارای گرافیک بالاتر، داستان پیچیده ‌تر و محتوای فوق ‌العاده تری نسبت به نسخه‌ قبلی خود باشد.

2.      بازی  Diablo IV

این بازی پر از جنگ و غارت است و به همین دلیل جذابیت ‌های بسیار زیادی برای گیمرها به دنبال خواهد داشت. در این بازی، شخصیت‌ های شرور و شیطانی حضور فعالی دارند. از ویژگی ‌های بسیار مثبت بازی Diablo IV می‌ توان به موسیقی و طراحی گرافیکی و طراحی صدای فوق العاده آن اشاره نمود.

 

3.      بازی Alan Wake 2

در این بازی دو قهرمان وجود دارند که سرنوشت آن ها به هم تنیده ‌شده است و به همین دلیل برای رسیدن به هدف خود  در یک مسیر واحد قرار می‌ گیرند.  این دو قهرمان در این بازی در مورد قتل ‌های آیینی که در یک شهر مرموز اتفاق افتاده است، تحقیق می ‌کنند. این بازی برای افرادی که به داستان ‌های ترسناک و جذاب علاقمند هستند، خیلی مناسب است. هر چقدر که در مورد بازی Alan Wake 2 اطلاعات کم تری داشته باشید، ترس شما در هنگام انجام آن بیشتر خواهد بود.

بهترین بازی ها در پلی استیشن 5 در سال 2023

4.      بازی Baldur’s Gate 3

بازی Baldur’s Gate 3 یکی دیگر از بهترین بازی های پلی استین 5 به شمار می رود که محبوبیت زیادی بین مردم دارد. این بازی یک بازی RPG فانتزی نوبتی عظیم به حساب می آید. بازی Baldur’s Gate 3  تجربه بازی Dungeons & Dragons را بهتر از سایر بازی های ویدیویی برای شما فراهم خواهد کرد.

5.                     بازی  Street Fighter 6

بازی Street Fighter 6 یکی دیگر از بهترین بازی های پلی استین 5 به شمار می رود. این بازی از سری بازی ‌های مبارزه‌ ای است که از سال ۱۹۸۷ تا به امروز در دنیای گیمینگ توانسته است محبوبیت زیادی در بین گیمرها برای خود دست و پا کند. در این بازی شما می ‌توانید انواع شخصیت ‌های مختلف با حرکات و قدرت‌ های ویژه را کنترل کنید و با حریفان خود به مبارزه بپردازید. هر شخصیت در این بازی دارای تکنیک ‌های خاص و قابلیت‌ های منحصر به فردی است. بازی
Street Fighter   همواره با گرافیک برتر خود و موسیقی ‌های فوق ‌العاده‌ ای که دارد، مورد تحسین قرار گرفته است.

 

6.                     بازی  God of War Ragnarök

این بازی دنباله بازی نسخه ۲۰۱۸ آن است. در بسیاری از بازی‌ ها این اتفاق نمی ‌افتد که ورژن ‌های بعدی به خوبی از ورژن ‌های قبلی پیروی ‌کنند. با این وجود در مورد بازی God of War Ragnarök می ‌توانیم ادعا کنیم که به معنای واقعی کلمه یک دنباله تحسین شده از ورژن قبلی خود است. این بازی یک بازی اکشن و ماجراجویی است که نبردهای بسیار جذابی در آن به وقوع می ‌پیوندد. هر چند هر گیمری می‌ تواند مسافت پیموده شده خاص خود را در  داستان این بازی داشته باشد ولی چیزی که با قطعیت می‌ توان بیان کرد این است که God of War Ragnarok یک بازگشت شکوهمندانه به کریتوس خواهد داشت.

7.      بازی Star Wars Jedi: Survivor

بهترین بازی ها در پلی استیشن 5 در سال 2023

Star Wars Jedi: Survivor یک بازی مناسب برای دستگاه PS5 است. این بازی که یک بازی اکشن و ماجراجویی است توسط استودیوی Respawn Entertainment  ساخته شده است. بازی Star Wars Jedi: Survivor داستان یک جدایی‌ ناپذیر جدید را به نام کال کستیگر روایت می‌ کند که در جستجوی اکستر جان ‌شناسی و نجات از امپراتوری گالاکتیک است. با گرافیک بالا و سیستم‌ های مبارزه جذاب، این بازی تجربه‌ ای فوق‌ العاده از دنیای ستاره ‌ای جنگی ارائه می ‌دهد.

 

8.      بازی Lies of P

بازی Lies of P بازی اکشن و ماجراجویی هیجان انگیزی است که توسط استودیوی Quantic Dream  ساخته شده است. این بازی داستانی پر از معماها و تصمیم ‌های دشوار است و شما در طول بازی با تصمیم ‌گیری ‌هایی که می کنید می ‌توانید جریان داستان را تغییر بدهید. یکی از نکات منحصر به فرد این بازی، این است که داستان، حسابی تحت تأثیر تصمیماتی قرار می ‌گیرد که شما می ‌گیرید. گرافیک بالا و داستان جذابی که در بازی Lies of P  ارائه می ‌شود باعث شده که این بازی توجه زیادی را به خود جلب کند.

 

9.                     بازی Resident Evil 4

بازی Resident Evil 4 یک بازی ترسناک و یک نوع بازی بقا است که توسط کمپانی     Capcom   ساخته شده است. این بازی یکی از محبوب ترین بازی ‌های سری Resident Evil  به حساب می آید. در این بازی شما نقش  Leon S. Kennedy که یک عامل دولتی است را بازی می ‌کنید. این کاراکتر به دنبال نجات دختر رئیس خود از دست گروهی از زامبی ‌ها و موجودات ترسناک است. این بازی با داستان پیچیده و مرموز و ترسناک خود، گرافیک بالا، محیط با کیفیت و اکشن پرطرفداری که ارائه می‌ کند، توانسته است طرفداران زیادی را جذب خود کند.

 

10.  بازی  Call of Duty: Modern Warfare II

این بازی یک بازی COD به حساب می آید. قسمت امسال Call of Duty مشکلات زیادی مانند مشکل سرعت و بعضی از انتخاب ‌های زشت در رابط کاربری را با خود به همراه داشت ولی بازی
Call of Duty: Modern Warfare II، گیمرهای علاقمند به COD را راضی نگه می دارد.

 

 

نتیجه گیری

کنسول پی اس 5  یا همان پلی استیشن 5 از هر جهت یک کنسول بازی بسیار قدرتمند است و به همین دلیل توانسته است گیمرهای همه دنیا را جذب خود کند. در این کنسول می ‌توان انواع بازی ‌های آنلاین و آفلاین را نصب کرده و با بالاترین کیفیت ممکن آن ها را بازی کرد. در این مقاله چند مورد از بهترین بازی‌ های این دستگاه را در سال 2023 نام بردیم و هر یک را توضیح دادیم. البته به هیچ عنوان بهترین بازی‌های پلی استیشن 5 به این چند مورد خلاصه نمی ‌شوند.

پست قبلی

معرفی بازی جذاب وپر طرفدار TMNT: Shredder’s Revenge در موبایل

پست بعدی

معرفی بازی موبایل چالش ‌برانگیز و هیجان ‌انگیز Twenty Minutes Till Dawn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید