آموزش 0 تا 100 کپی‌خور و هک ps5 jailbreak 

کنسول بازی ps5 بی‌شک یکی از پرطرفدارترین کنسول بازی موجود در بازار است. این کنسول بازی در بازه‌ی زمانی کوتاهی موفق شد جایگاه خوبی در سرتاسر جهان پیدا کند. اما یکی از دغدغه‌ای صاحبین این کنسول‌ها خرید بازی‌های آن است. چرا که بازی‌های کنسول ps5 گران قیمت و هزینه‌بر هستند. کپی‌خور کردن و jailbreak ps5 راهی است که بعضی از افراد برای رفع این مشکل انجام می‌دهند. در این مطلب از ارنوگیم آموزش‌هایی در این خصوص ارائه خواهیم کرد که مفید می‌باشد. , و همچنین این تیم علاوه بر معرفی آموزش و نقد بازی ها به خرید گیم تایم نیز میپردازد تا شما کاربران با خیالی آسوده با دوستان  خود ساعات خوشی را سپری کنید.

منظور از جیلبرینک jailbreank ps5 چیست؟

وقتی از جیلبرینک کردن پلی‌استیشن 5 حرف می‌زنیم منظور ما به نوعی هک کردن آن است. با این کار محدودیت‌های نرم‌افزاری اعمال شده روی این کنسول بازی برداشته شده و ویژگی‌های مثبتی ایجاد می‌شود. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • استفاده از بازی‌های روز پلی‌استیشن 5 به صورت رایگان
  • دسترسی به بازی‌های قدیمی و کمیاب
  • راش و لست اف اس 2
  • افزودن زیرنویس فارسی به بازی‌های پلی‌استیشن 5

می‌باشند. البته کپی‌خور کردن و jailbreak ps5 معایب و نقاط ضعفی هم دارد نظیر:

  • محرومیت از انجام بازی‌های آنلاین
  • عدم دریافت به روزرسانی‌ها
  • احتمال مسدود شدن کنسول بازی

است. در نتیجه برای تصمیم به این کار باید تمام جوانب آن را به درستی بسنجید.

آیا جیلبرینک و کپی‌خور کردن پلی‌استیشن 5 پیشنهاد می‌شود؟

کپی‌خور کردن و jailbreak ps5

این روش در تمام دنیا به عنوان یک شیوه مرسوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. اصلی‌ترین انگیزه از انجام این کار نیز دسترسی به بازی‌های جدید به صورت رایگان است. چرا که هزینه خرید بازی‌های پلی‌استیشن 5 جدید بسیار بالا و گزاف می‌باشد. به ویژه در کشور ما که نوسانات ارزی بسیار زیادی را شاهد هستیم. قیمت کنسول ps5 تقریبا 3 برابر پایه‌ی حقوق تعیین شده در کشور است. پس با کپی‌خور کردن و jailbreak ps5 می‌توان صرفه‌جویی مالی نمود. ذکر این نکته نیز جالب توجه است که جیلبرینک ps5 مختص به ایران نیست. از طرفی به دلیل نبود نمایندگی‌های این شرکت ایرانی‌ها ناگزیر هستند مبالغ بیشتری برای خرید بازی‌های ps5 بپردازند. همچنین هیچ پشتیبانی کاملی از طرف شرکت فروشنده این بازی‌ها به دلیل تحریم‌ها دریافت نمی‌کنند. به می‌توان نتیجه گرفت که کپی‌خور کردن ps5 قابل توجیه است.

آیا هک کردن و جیلبرینک ps5 قانونی است؟

این کار در تمام جهان به عنوان یک عمل قانونی شناخته می‌شود. زیرا خریدار کنسول ps5 عملا مالک تمام بخش‌های آن می‌باشد. پس این اجازه را دارد که هرگونه تغییرات نرم‌افزاری و سخت افزاری دلخواه خود را روی آن اعمال کند. در سال 2011 شخصی به نام جورج هاتز کنسول ps3 را جیلبرینک کرد. این شخص موفق به نصب فریمور سفارشی بر روی کنسول بازی خود شد. شرکت سونی هزینه‌های زیادی را صرف شکایت از این فرد نمود. اما در نهایت راه به جایی نبرد و از جورج هاتز عذرخواهی کرد. بنابراین از نظر قانونی نمی‌توان منعی برای کپی‌خور کردن و jailbreak ps5 پیدا کرد.

آموزش کامل کپی‌خور و هک کردن ps5 (jailbreak):

برای این منظور ابتدا باید به قسمت اطلاعات سیستم کنسول بازی خود مراجعه کنید. در این مرحله باید فریمور دستگاه خود را مورد بررسی قرار داده و به آپدیت دستگاه دسترسی پیدا کنید. اگر آپدیت ps5 پایین‌تر و یا دقیقا 4.50 باشد شما امکان جیلبریک کردن آن را خواهید داشت. برای شروع پروسه جیلبریک باید دستگاه خود را بدون اتصال به اینترنت به روزرسانی نمایید. در صورت وصل شدن به اینترنت آخرین نسخه و آپدیت در دستگاه ps5 نصب می‌شود. در این صورت دیگر امکان کپی‌خور کردن ps5 را نخواهید داشت. همچنین باید آپدیت اتوماتیک کنسول بازی خود را به حالت غیرفعال در آورید. حالا می‌توانید به بخش user guide رفته و مکث کنید تا هاست الازیف‌کش شود. بعد از اینکه تصویر انیمه‌ای از یک دختر نمایان شد 2 مرتبه کلید L2 را فشار دهید. در این جا صفحه‌ای به نام ریدایرکت باز می‌گردد که در حکم مرورگر اینترنت است. در قسمت آدرس آن نشانی:

/HTTPS://ES7IN1.SITE/PS5JB

را درج نمایید. در این بخش از پروسه کپی‌خور کردن و Jailbreak ps5 به صفحه هاست‌های جیلبریک وارد خواهید شد. پیشنهاد می‌شود که در ابتدا هاست را لود کرده و سپس پی لود اسپیکر را انجام دهید. در انتها نیز روی تصویر مرد دست به چانه برای جیلبریک کلیک کنید. خب کار تمام شد و دستگاه پلی‌استیشن ps5 شما کپی‌خور شده است. دیباگ ستینگ را فعال کرده و فایل‌های fpkg را به وسیله هارد اکسترنال نصب و بازی کنید.

آیا جیلبریک کردن به ps5 آسیبی وارد می‌کند؟

کپی‌خور کردن دستگاه ps5 خطر جدی برای کنسول بازی شما به همراه ندارد. البته گزارشاتی مبنی بر اینکه برخی از دستگاه‌های هک شده محدود شده‌اند وجود دارد. با این همه نمی‌توان اطمینان داشت که این موارد به طور کامل به جیلبریک کردن دستگاه ps5 مربوط هست یا خیر. توجه داشته باشید که در حال حاضر از طریق جیلبریک کردن تنها قادر به نصب برخی از بازی‌های ps4 هستید. اگر کنسول ps5 شما بالاتر از 4.50 باشد فعلا راهی برای هک کردن و کپی‌خور نمودن آن وجود ندارد.

با کپی‌خور کردن و jailbreak ps5 از چه بازی‌هایی را می‌توان استفاده کرد؟

اشاره کردیم که با این کار تنها بخشی از بازی‌های ps4 را می‌توانید به صورت رایگان استفاده کنید. این بازی‌ها عبارتند از:

  • بازی red dd2
  • Last fs2
  • بلاد بورن

و چند مورد دیگر از این سری بازی‌ها می‌باشند. همچنین بازی‌های ذکر شده با نرخ فریم 60 و بالاتر از آن قابل نصب و استفاده در کنسول ps5 می‌باشند. مزیت بعدی جیلبریک پول بی‌نهایت در بازی جی تی ای و red dd2 می‌باشد. همچنین برداشتن گزینه اتصال به اینترنت در تنظیمات ps5 را در انتهای کار خود فراموش نکنید. بسیاری از صاحبان کنسول بازی ps5 برای استفاده از قابلیت‌ نصب رایگان بازی آن را جیلبریک می‌کنند.

سخن پایانی:

استفاده از بازی‌های کنسول ps5 نیاز به پرداخت هزینه‌های سنگینی دارد. به همین خاطر کسانی که این کنسول را خریداری می‌کنند به دنبال راهی برای کپی‌خور کردن آن هستند. در این مطلب از ارنوگیم آموزش کپی‌خور کردن و jailbreak ps5 را شرح داده‌ایم. امیدواریم مطلب گفته شده به شما جیلبریک کردن کنسول بازی ps5 کمک کرده باشد. نظرات و سوالات خود در زمینه هک کردن و کپی‌خور کردن ps5 را با ما در میان بگذارید.

پست قبلی

آیا ps5 کپی‌خور شده است؟

پست بعدی

 زمان عرضه بازی Metal Gear Solid Delta: Snake

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید