آموزش جامع و مختصر کپی‌خور و هک کردن ps4

یکی از نگرانی‌های کاربران ایرانی قیمت دیسک‌ها و اکانت‌های اصلی کنسول‌های بازی نسل هشتمی می‌باشد. با امکان کپی‌خور و هک کردن ps4 این مشکل تا حد زیادی برطرف می‌شود. با توجه به محبوبیت زیاد کنسول ps4 در ایران این آموزش می‌تواند برای طیف وسیعی مفید باشد. با هک کردن این کنسول بازی می‌توان به صورت رایگان یا با قیمت بسیار مناسبی بازی‌ها را تهیه نمود. اگر شما نیز به دنبال راهی برای کپی‌خور کردن ps4 هستید با ما در این مقاله از ارنوگیم همراه شوید..وهمچنین تیم ارنو گیم میخواهد به شما نوید خرید گیم تایم را بدهد تا اوقات خوشی را با دوستان خود و آشنایان داشته باشید.

آشنایی با دستگاه ps4:

کپی‌خور و هک کردن ps4

این دستگاه کنسول بازی خانگی ساخته شده در کمپانی سونی می‌باشد. این دستگاه نسل چهارم کنسول‌های بازی این شرکت به شمار می‌رود. به همین خاطر به نام ps4 نامگذاری و شناخته می‌شود. اولین بار در سال 2013 میلادی و در ایالات متحده این کنسول بازی مورد استفاده قرار گرفت. سپس این کنسول بازی از سونی به دیگر مناطق جهان نظیر آفریقای جنوبی و اروپا نیز وارد شد. در این کنسول بازی از پردازنده‌های معماری و ساختاری AMD استفاده شده است. برای استفاده از این کنسول بازی نیاز به خریداری نمودن دیسک‌های بازی آن دارید. قیمت این دیسک‌ها اغلب گران بوده و خرید آن برای کاربران ایرانی با محدودیت‌هایی همراه است. از این جهت کپی‌خور و هک کردن PS4 در ایران و دیگر مناطق جهان رایج است. هک کردن دستگاه‌های الکترونیکی برای دور زدن محدودیت‌های نرم‌افزاری جیلبرینک نیز گفته می‌شود. در ادامه بیشتر با این پروسه در دستگاه‌های بازی PS4 آشنا می‌شویم.

آیا امکان هک کردن و جیلبرینک همه دستگاه‌های ps4 وجود دارد؟

یکی از سوالات مهم در خصوص کپی‌خور کردن پلی‌استیشن این است که آیا شامل همه ps4ها می‌شود؟ در پاسخ به این سوال با اشاره کنیم که کنسول بازی PS4 شامل سه مدل:

  • معمولی
  • اسلیم
  • پرو

می‌باشند. همه انواع PS4 نیز قابل هک کردن و جیلبرینک نیستند. همچنین انواع PS4هایی که کپی‌خور می‌شوند در دو گروه هکی و اکانتی جای می‌گیرند. در نوه PS4 هکی باید ورژن دستگاه 5.07 یا پایین‌تر از آن باشد. در غیر این صورت امکان کپی‌خور کردن آن وجود ندارد. نکته بعدی این که نباید کنسول بازی PO4 به اینترنت متصل گردد. چرا که با اتصال دستگاه به اینترنت ورژن کنسول بازی مورد نظر ارتقا یافته و آپدیت می‌شوند. در صورت آپدیت کنسول‌های بازی PS4 چه از نوع هکی و چه اکانتی امکان کپی‌خور کردن از بین می‌رود.

ویژگی‌های PS4 کپی‌خور چیست؟

کپی‌خور و هک کردن ps4

کپی‌خور و هک کردن PS4 موجب بروز ویژگی‌های خاصی در این کنسول بازی می‌شود. اولین مورد اینکه PS4 کپی‌خور شده تنها به صورت نرم‌افزاری دچار تغییراتی می‌شود. در نتیجه سیستم سخت افزاری کنسول بازی بدون هیچ تغییری باقی می‌ماند. در دستگاه‌های PS4 با ظرفیت500 گیگابایت می‌توان در حدود 9 الی 15 بازی را کپی کرد. این عدد برای دستگاه PS4 با 1 ترابایت ظرفیت در حدود 18 الی 30 بازی می‌باشد. عدد دقیق بازی‌های کپی شده به حجم هر یک از بازی‌ها و ظرفیت کل آن‌ها مرتبط است. توجه کنید که وقتی کنسول بازی ps4 کپی‌خور می‌شود دیگر نباید برای بازی‌های آنلاین چند نفره مورد استفاده قرار گیرد. همچنین به منظور فاش نشدن بازی‌های کپی شده امکان خاموش شدن دستگاه بازی نیز وجود دارد که نگران‌کننده نیست. اگر کنسول بازی ps4 به صورت اکانتی کپی‌خور شود تا 10 بازی امکان کپی کردن وجود دارد. پروسه هک اکانتی کنسول بازی ps4 در حدود 72 ساعت زمان نیاز دارد. در صورتی که به اطلاعات بیشتری در زمینه هک ps4 نیاز دارید با کارشناسان ارنوگیم تماس بگیرید.

آموزش کپی‌خور و هک کردن ps4:

در ابتدا باید اشاره کنیم که در صورت نداشتن تخصص در این زمینه از انجام جیلبرینک ps4 جدا خودداری کنید. شما می‌توانید از تیم ارنوگیم برای انجام اصولی و دقیق کپی‌خور کردن کنسول بازی خود کمک بگیرید. در این روش باید ورژن دستگاه بازی شما برابر یا کمتر از 5.05 باشد. وارد بخش setting کنسول شده و از طریق Network گزینه‌ای به نام connect to the internet را غیرفعال نمایید. این مرحله اهمیت زیادی در انجام موفقیت‌آمیز کپی‌خور نمودن ps4 دارد. سپس به سراغ فیرمور نصب شده روی کنسول رفته و اگر کمتر از 5.05 بود به آخرین فریمور به روزرسانی نمایید. این کار را به کمک فایل ورژن جدید روی فلش انجام دهید. هرگز کنسول بازی ps4 را برای به روزرسانی فریمور به اینترنت وصل نکنید. بعد از به روزرسانی کنسول بازی مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید تا هک ps4 انجام شود.

  • کنسول بازی ps4 را به اینترنت متصل نمایید.
  • مرورگر کنسول ps4 را باز کنید.
  • تمام bookmark ها را برای کپی‌خور و هک کردن ps4 از مرورگر کنسول بازی پاک کنید.
  • کش مرورگر را نیز به طور کامل پاک کنید
  • لینک سایت latest hen exploit website را روی مرورگر کنسول باز نمایید. سپس آن را به بخش بوک‌مارک اضافه کنید.
  • گزینه cash all را از منوی سایت انتخاب کرده و برای تکمیل عملیات صبر کنید.
  • در بین گزینه‌ها 05 را انتخاب نموده و روی گزینه hen کلیک کنید.
  • تا تکمیل اکسپلویت صبور باشید. در پایان اکسپلوت گزینه‌ای به نام success به نمایش در می‌آید.
  • اینترنت را غیر فعال کرده و مرورگر را ببندید.
  • کنسول بازی خود را ری‌استارت کنید و دوباره وارد مرورگر آن شوید.
  • سایت اکسپلویت را در قسمت بوک‌مارک انتخاب کرده و روی 5.05 و گزینه hen کلیک کنید.

کار کپی‌خور و هک کردن ps4 با موفقیت به اتمام رسید. حالا می‌توانید از بازی‌های آفلاین روی کنسول ps4 لذت کامل را ببرید. فراموش نکنید که نباید از کنسول بازی هک شده به صورت آنلاین استفاده کنید. نکته بعدی این که کاربرانی که فریمور پایین‌تر از 5.05 دارند با به روزرسانی به 5.05 می‌توانند از این آموزش استفاده کنند. اما برای فریمورهای بالاتر امکان هک کردن ps4 به این شیوه وجود ندارد.

سخن پایانی:

برای اینکه بتوانید از بازی‌های آفلاین در کنسول بازی ps4 به صورت رایگان استفاده کنید باید آن را کپی‌خور نمایید. در این مطلب تیم ارنوگیم کپی‌خور و هک کردن ps4 را به صورت کامل آموزش داده‌اند. با توجه به تخصصی بودن هم ps4 اگر تجربه و مهارت کافی ندارید شخصا این کار را انجام ندهید.

 

 

 

پست قبلی

زمان برگزاری مراسم جدید ایکس باکس و اخبار و انتظارات از مراسم

پست بعدی

معرفی بازی جذاب وپر طرفدار TMNT: Shredder’s Revenge در موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید