gta 6 ‌برای چه کنسول هایی می آید ؟

در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی بازی جی تی ای بپردازیم و مشخص کنیم که بازی جی تی ای 6 برای چه کنسول هایی است. در ابتدای این مقاله، به بررسی بازی معروف جی تی ای می پردازیم. بعد از آن بررسی می کنیم که مفهوم بازی جی تی ای 6 چیست. سپس کارهایی که شما به عنوان پلیر می توانید در این بازی انجام دهید را توضیح می دهیم. بعد از آن بررسی می کنیم که جی تی ای 6 برای چه کنسول هایی است. در ادامه این مقاله، سازنده این بازی را به شما معرفی می کنیم. تاریخ انتشار بازی جی تی ای 6 هم در ادامه این مقاله بررسی می شوند. در انتهای این مقاله نیز در مورد یک سری از فیلم های لو رفته از فرآیند طراحی این بازی، صحبت خواهیم کرد.

 

بازی جی تی ای چیست؟

جی تی ای که مخفف عبارت Grand Theft Auto است یک بازی ویدئویی در سبک اکشن  و ماجراجویی به حساب می آید که برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ میلادی به دنیا معرفی شد. این بازی برای نصب بر روی سیستم ‌عامل ‌های داس و ویندوز طراحی شده بود. در طی این سال ها، بازی جی تی ای هم پیشرفت های زیادی کرد و چندین نسخه از آن وارد بازار بازی های رایانه ای شد.

مشاهده بیشتر : خرید گیم تایم با قیمت مناسب

جی تی ای 6 چیست؟

جی تی ای 6 یک بازی ویدیویی است که ابتدا برای کنسول ‌های نسل هشتم یعنی همان کنسول های پی اس 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد. در واقع این بازی در سال 2013 میلادی بود که برای این دو کنسول منتشر شد. اما در سال 2014 میلادی، نسخه‌ هایی از بازی جی تی ای برای کنسول‌ های نسل نهم یعنی همان کنسول های پی اس 4 و ایکس باکس وان ( PS4 وXbox One  ) منتشر شد.

جی تی ای 6 یک بازی اکشن و ماجراجویی و ورزشی است که داشتن شهر بزرگ و دستیابی به آزادی را برای بازیکنان خود فراهم می ‌کند. بازیکنان بازی جی تی ای 6 می ‌توانند در آن جا زندگی کنند و وظایف مختلفی را انجام دهند. این بازی توسط استودیو راک ‌استار نورث ساخته شده است.

gta 6

در جی تی ای 6 شما چه کارهایی انجام می دهید؟

در این بازی، شما نقش یک شخصیت جنایی را دارید که درون یک شهر بزرگ واقع شده اید و باید مأموریت ‌های مختلفی را انجام دهید. بازی جی تی ای 6 به شما امکان می دهد تا کارهای زیر را انجام دهید:

در این بازی شما می توانید خودروهای مختلف را برای خود بردارید و شما می توانید با آن ها رانندگی کنید.

در بازی جی تی ای 6 شما می توانید مأموریت ‌های جنایی را انجام دهید.

در بازی جی تی ای 6 شما می توانید به صورت آنلاین با دوستان خود مسابقه دهید.

جی تی ای 6 در چه کنسول هایی مورد استفاده ؟

بازی GTA 6 در حال حاضر منتشر نشده است اما احتمالا برای کنسول ‌های نسل جدید مانند PlayStation 5 و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد. همچنین برای PC نیز انتشار خواهد یافت. البته باید دقت داشته باشید که اطلاعات مربوط به انتشار بازی ممکن است تغییر کند.

سازنده بازی جی تی ای 6 کدام شرکت است؟

شرکت راک استار شرکتی است که قرار است بازی جی تی ای ۶ را به بازار معرفی کند. با توجه به این که بازی جی تی ای ۵ هم یک بازی بسیار وسیعی است، بنابراین ساختن یک بازی به مدل بازی جی تی ای ۵ و حتی قوی‌ تر از آن که جهان باز هم محسوب می‌شود، چند سال طول خواهد کشید. بنابراین مدت ها است که شرکت راک استار، مشغول ساخت بازی جی تی ای 6 است.

 

تاریخ انتشار بازی جی تی ای ۶

به احتمال فراوان بازی جی تی ای ۶ در کریسمس سال ۲۰۲۴ میلادی منتشر خواهد شد. البته خود شرکت راک استار این موضوع را تایید نکرده است ولی شواهد و قرائن، این را نشان می ‌دهند. البته در حالت بدبینانه احتمال دارد که انتشار این بازی جذاب، تا تعطیلات کریسمس سال ۲۰۲۵ میلادی نیز طول بکشد که امیدواریم این چنین نباشد و این بازی فوق العاده، بیشتر از این طرفداران خود را منتظر نگذارد. بسیاری از کارشناسان عرصه بازی اعتقاد دارند که شرکت راک استار همین کریسمس پیش رو یعنی کریسمس سال ۲۰۲۴ میلادی این بازی را منتشر می ‌کند و اگر هم قسمت‌ هایی از آن ناتمام مانده باشد، آن قسمت ‌ها را به عنوان بسته الحاقی و یا همان دی ال سی، چند ماه بعدتر منتشر خواهد کرد.

 

چیزی که می‌توانیم با قطعیت در مورد آن صحبت کنیم این است که در صورت انتشار، این بازی حتماً  از بهترین و محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین بازی ‌های جنایی در دنیا خواهد بود.

gta 6

برخی از اطلاعات لو رفته از بازی جی تی ای 6

در سال ۲۰۲۲ میلادی، ۹۰ عدد فیلم از  تست مرحله ‌های مختلف بازی جی تی ای لو رفت و علاقمندان به حوزه بازی‌ های رایانه‌ ای، اطلاعات بسیار زیادی را از همین ۹۰ عدد فیلم به دست آوردند. یک نوجوان هفده ساله، اقدام به انتشار این ویدئوها کرده بود. برخی از اطلاعات لو رفته از بازی جی تی ای 6 که در این فیلم ها مشخص است عبارت هستند از:

 

  1. به عنوان مثال در ابتدای این فیلم ‌ها مشخص است که کاربران می‌ توانند به عنوان شخصیت مرد و زن در آن بازی کنند.
  2. از فیلم ‌های لو رفته مشخص شده است که نام شخصیت زن در این بازی جیسون است و نام شخصیت مرد نیز لوسیا می‌ باشد.
  3. از فیلم ‌های لو رفته معلوم شده است که لوسیا و جیسون قصد سرقت مسلحانه از یک رستوران را دارند.
  4. از این فیلم ‌ها مشخص شده است که لوسیا در یک روز در یک گوشه از خیابان مشغول نگاه کردن به خودروهای خیابان است و در همان هنگام جیسون در حال رفتن به یک کلوپ شبانه است.

 

 نتیجه گیری

به طور کلی بازی جی تی ای 6 برای افرادی که به دنبال یک تجربه زندگی ماجراجویانه در یک شهر بزرگ هستند، بسیار جذاب است. این دسته از افراد می توانند با رانندگی کردن در فضای این بازی، انرژی خود را تخلیه کنند و دیگر به دنبال رانندگی های پرمخاطره در دنیای واقعی نباشند.

 

پست قبلی

بهترین سیستم و کانفیگ برای گیمینگ چیست ؟

پست بعدی

جی تی ای 6 کی منتشر می شود ؟ اعلام تاریخ دقیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید