معرفی بازی Little Nightmares در میان کابوس‌ها

در این مطلب از ارنوگیم به معرفی یک بازی ترسناک برای گوشی‌های موبایل می‌پردازیم. بازی‌های ترسناک همیشه بخش جدایی ناپذیر و مهمی در ویدئوگیم به شمار می‌روند. هرچند در سال‌های اخیر کمتر شاهد بازی‌های ترسناک خلاقانه بوده‌ایم. اما با معرفی بازی Little Nightmares  در میان کابوس‌ها، با یکی از بهترین بازی‌های ویدئویی ترسناک آشنا خواهید شد. این بازی روی گوشی‌های موبایل قابل اجرا بوده و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. اگر به این ژانر از ویدئوگیم‌ها علاقه‌مند هستید با ما تا انتهای این مطلب همراه بمانید.و همچنین شما میتوانید با خرید گیم تایم از این تیم ساعات خوشی را با دوستان خود داشته باشید.

بازی Little Nightmares  در میان کابوس‌ها، برای گوشی موبایل:

معرفی بازی Little Nightmares

این بازی بی‌شک یک تجربه خاص و مهیج در صنعت ویدئوگیم به شمار می‌آید. زیرا در کنار سرگرمی و ساختن اوقات خوش یک داستان عالی نیز به مخاطب ارائه شده است. اولین بار و در سال 2017 این بازی معمایی برای استفاده در کامپیوتر و کنسول‌های بازی به بازار عرضه شد. اما بعد از گذشت 5 سال از آن نسخه موبایلی این بازی محبوب نیز منتشر شده است. استودیو play digious با همکاری کمپانی باندای نامکو این بازی مهیج را برای استفاده در گوشی‌های موبایل توسعه داده است. در نتیجه علاقه‌مندان به این بازی جذاب می‌توانند آن را روی گوشی موبایل خود نیز بازی کنند. از ویژگی‌های مهم پورت بازی‌های pc برای موبایل تطابق صفحه نمایش و رابط کاربری با صفحه گوشی موبایل است. خوشبختانه از این نظر نسخه موبایلی بازی Little Nightmares بسیار خوب عمل کرده است. در ادامه این بازی جذاب و معمایی را برای علاقه‌مندان آن معرفی خواهیم کرد.

معرفی ساختار کلی بازی Little Nightmares:

در این بخش به معرفی بازی Little Nightmares از نظر ساختار کلی آن می‌پردازیم. بازی بدون مقدمه‌پردازی و با بیدار شدن کاراکتر اصلی از خواب آغاز می‌شود. در جریان بازی نیز باید وارد محیط‌های تاریک و بسیار مخوفی شوید. در بعضی از این محیط‌های تاریک موجوداتی ترسناک هستند که می‌خواهند شما را بکشند. ابزار دفاعی خاصی نیز در این بازی برای مقابل با هیولاهای ترسناک در نظر گرفته نشده است. راه نجات از شرایط پیش رو برای کاراکتر بازی عبور پنهانی از میان هیولاهای ترسناک است. در کنار این موجودات ترسناک برای عبور از برخی مراحل باید معمایی را حل نمایید. معماهای طرح شده در جریان بازی Little Nightmares با کمی دقت قابل حل هستند. در واقع معماهای چندان دشواری در این بازی مطرح نمی‌شوند.

بررسی موسیقی و گرافیک بازی Little Nightmares:

موسیقی چه در فیلم و چه در بازی‌های ویدئویی نقش مهم و تاثیرگذاری ایفا می‌کند. در این بازی هم موسیقی و صداگذاری‌های انجام شده بخش مهمی از خوف و هراس بازی را ایجاد کرده‌اند. در واقع سازندگان موسیقی این بازی به بهترین شکل ممکن از عهده وظایف خود بر آمده‌اند. معرفی بازی Little Nightmares / در میان کابوس‌ها بدون توجه به موسیقی آن کامل نخواهد بود. هنگام فرار از دست موجودا ترسناک بازی موسیقی گیم کامل دلهره آور می‌شود. این هماهنگی بالا لذت بازی را دو چندان کرده و بازیکن را درگیر ماجرای آن می‌کند. از نظر گرافیکی نیز چه نسخه pc و چه نسخه موبایلی این بازی در سطح بسیار خوبی قرار دارد. جلوه‌های بصری بازی در میان کابوس‌ها آن را به یک بازی جذاب تبدیل کرده است.

داستان بازی Little Nightmares در میان کابوس‌ها:

معرفی بازی Little Nightmares

سیکس دخترکی لاغر اندام شخصیت و کاراکتر اصلی این بازی معمایی می‌باشد. او ناگهان خود را در میان تاریکی و در محلی ناشناس می‌بیبند. برای نجات از شرایط پیش رو ناچار است که مراحل مختلفی در بازی را با موفقیت پشت سر بگذارد. سیکس هیچ وسیله دفاعی خاصی به همراه ندارد. تنها یک فندک دارد که با آن می‌تواند روشنایی کمی در محیط ایجاد کند. در معرفی بازی Little Nightmares / در میان کابوس‌ها باید گفت که تداعی کننده کابوس‌های کودکی ماست. کابوس‌هایی که از ذهن کودکانه بسیاری از ما گذر می‌کرد و در این بازی از میان آن عبور خواهیم کرد. در فضای بازی همه چیز نسبت به ابعاد واقعی بزرگ‌تر هستند. همین موضوع می‌تواند برای کاراکتر اصلی بازی سیکس خطرآفرین باشد. در این بازی ترس و اضطراب از طریق خشونت منتقل نمی‌شود. بلکه از طریق ترس‌های ما که اغلب در کودکی ریشه دارد بروز پیدا می‌کند. هر بار که سیکس در جریان بازی می‌میرد در نزدیکی همان محل از خواب بیدار می‌شود. بیدار شدن سیکس عبور از یک کابوس و وارد شدن به کابوسی دیگر است.

سبک بازی Little Nightmares  در میان کابوس‌ها:

در این بخش از معرفی بازی Little Nightmares/ در میان کابوس‌ها کمی درباره سبک بازی شرح می‌دهیم. بخش قابل توجهی از این بازی صرف حل معما و رهایی از خطر می‌شود. اما حتی در صحنه‌های استرس آور بازی نیز بازیگوشی‌های کاراکتر سیکس قابل مشاهده است. در نتیجه تا حدی حس و حال بازی‌های کودکانه در Little Nightmares نیز احساس می‌شود. البته این بازی به هیچ وجه مناسب کودکان نیست و برای بزرگسالان طراحی و ساخته شده است. این بازی گویی با یک دوربین آویزان و معلق تصویربرداری شده است. چرا که تصویر تکان‌های ملایمی را در طول بازی به نمایش می‌گذارد. نکته منفی که می‌توان در مورد بازی در میان کابوس‌ها گفت بازه زمانی کوتاه آن است. با این همه این بازی موفق شده در ژانر خود طرفداران و محبوبیت زیادی را پیدا کند. به همین خاطر می‌توان گفت کمپانی سازنده آن در خلق یک اثر کارآمد و جلب نظر کاربران خود موفق بوده است.

دانلود بازی Little Nightmares در میان کابوس‌ها:

بعد از معرفی بازی Little Nightmares/ در میان کابوس‌ها شاید بخواهید آن را دانلود کرده و بازی کنید. برای دانلود نسخه‌های مختلف این بازی می‌توانید از طریق سایت ارنوگیم اقدام فرمایید. کیفیت بالای فایل دریافتی از ارنوگیم لذت بازی را دو چندان می‌کند. سایر اطلاعات تکمیلی در خصوص دریافت این بازی از طریق کارشناسان مجموعه در اختیار شما قرار داده می‌شود.

سخن پایانی:

بازی‌های ژانر معمایی برای بسیاری از علاقه‌مندان به ویدئوگیم جذاب هستند. در این مطلب با معرفی بازی Little Nightmares/ در میان کابوس‌ها با یکی از بهترین بازی‌های این ژانر آشنا شدیم. نظر شما درباره این بازی جذاب و دلهره‌آور چیست؟! تجربه خود از انجام این بازی را با ما و دیگر کاربران سایت ارنوگیم به اشتراک بگذارید.

 

 

 

 

پست قبلی

 زمان عرضه بازی Metal Gear Solid Delta: Snake

پست بعدی

بررسی بازی Avatar: Frontiers of Pandora

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید