زمان عرضه بازی Metal Gear Solid Delta: Snake

شرکت سونی اخیرا تریلر یک بازی جدید خود را رونمایی کرده است. این بازی به نوعی بازگشت بازی محبوب و پرطرفدارد متال گیر سالید می‌باشد. بازی Metal Gear Solid Delta: Snake بر اساس گفته سازندگانش به نسخه اصلی وفادار است. در این مطلب از گروه ارنوگیم به زمان عرضه و اطلاعات جالب دیگری درباره این بازی می‌پردازیم.علاوه بر آن ارنوگیم این تیم خبره به شما نوید خرید گیم تایم را میدهدتا بتوانبد لحظات خوبی را سپری کنید. طرفداران ویدئوگیم‌های اکشن و هیجانی قطعا از مطالعه این مطلب لذت خواهند برد. چرا که متال گیر سایلد جایگاهی جاودانه در صنعت ویدئوگیم را از آن خود کرده است.

آشنایی با سری بازی‌های Metal Gear Solid Delta:

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake

متال گیر سالید ویدئوگیمی است که علاوه بر محبوبیت زیاد روی سایر محصولات هم ژانر خود نیز اثر گذاشته است. سازندگان بسیاری از بازی‌های هیجیانی و اکشن در دنیای ویدئوگیم از این بازی الهاماتی را دریافت کرده‌اند. به همین دلیل کارشناسان معتقد هستند بازی Metal Gear Solid Delta: Snake در دنیای ویدئوگیم‌ها جایگاهی خاص دارد.  این بازی مجموعه‌ای از مفاهیمی بسیار عمیق و زیبا در قالب‌های سیاسی و اجتماعی است. ترکیب استادانه از المان‌های فانتزی و واقعی در آن جذابیت بازی را چند برابر کرده است. البته تمام سری‌های این بازی بی‌نقص و فوق‌العاده نیستند. برخی از نسخه‌ها مانند فانتوم پین در بین نسخه‌های موفق این بازی قوی عمل نکرده است. با این همه در حالت کلی هر نسخه یک خون تازه در رگ‌های این مجموعه از بازی‌های هیجانی وارد کرده است. نسخه‌های اول تا چهارم از این بازی در فواصل زمانی 10 ساله نسبت هم به بازار عرضه شده‌اند. تمام این نسخه‌ها در عین حال که به اصل بازی پایبند بودند حسی متفاوت داشتند.

شخصیت‌پردازی در سری بازی‌های Metal Gear Solid Delta:

یکی از نقاط قوت این بازی بی‌تردید شخصیت‌پردازی عالی و توجه به جزئیات در آن است. علاوه بر شخصیت اصلی بازی دیگر کاراکترها نیز پرداخت بسیار خوبی دارند. سالید اسنیک در مسیر بازی Metal Gear Solid Delta: Snake به هر شکل قهرمان بودن خود را به اثبات می‌رساند. از تمام شخصیت‌های داستان برای پیشبرد قصه به نحو احسن استفاده شده است. مکانیزم جذاب این ویدئوگیم نیز بر گیرایی آن افزوده است. تمام فاکتورهای این سری از بازی‌های ویدئویی آن‌ها را به یکی از سرگرم‌ کننده‌ترین بازی‌ها بدل کرده است. شما در این بازی در نقش ماموری مخفی و حرفه‌ای تجربه‌ای هیجان انگیز را پشت سر خواهید گذاشت.

هدف سازندگان بازی Metal Gear Solid Delta: Snake چیست؟

بازی‌های متال گیر سالید در واقع پاسخی نیاز گیرمرهای قدیمی و جدید ویدئوگیم‌ها می‌باشد. بعضی از افراد تنها برای بازی و سرگرمی به سراغ این بازی ویدئویی می‌روند. اما گروهی دیگر به دنبال تاریخچه و اندیشه‌ی پشت این بازی هستند. متال گیر سالید برای هر دو گروه از گیمرهای این بازی پاسخ مناسبی را ارائه می‌کند. در این بازی علاوه بر لحظاتی خاطره‌انگیز درس‌ها و مفاهیم زیادی را نیز خواهید آموخت. با توجه به محبوبیت و موفقیت این بازی کم‌کاری سازندگان آن چندان قابل درک نیست.

زمان عرضه بازی Metal Gear Solid Delta: Snake به بازار:

تریلر بسیار کوتاهی از این بازی در یوتیوب شرکت سونی به عنوان بازی‌های سال 2024 پخش شده است. در نتیجه در سال 2024 میلادی باید منتظر یک رخداد خوب و هیجان‌انگیز در ویدئوگیم‌های هیجانی باشیم. گفته می‌شود این بازی به روایت اصلی داستان سری‌های قبلی کاملا پایبند مانده است. تریلر کوتاه بازی نشان از جلوه‌های بصری و گرافیکی بی‌نظیری در آن دارد. از این رو احتمال آن که تجربه کاربری بی‌نظیری را در جریان بازی تجربه کنیم زیاد می‌باشد. با وجودی که سال نو میلادی فرارسیده اما هنوز شرکت سونی زمان دقیق عرضه این بازی را اعلام نکرده است. اما قطعا طرفداران وفادار این بازی و علاقه‌مندان ویدئوگیم‌های خوش ساخت منتظر ورود آن به بازار می‌مانند.

بازسازی بازی Metal Gear Solid Delta: Snake در چه پلتفرم‌های انجام می‌گیرد؟

یکی دیگر از سوالات پرتکرار در مورد این بازی پلتفرم‌هایی است که بازی در آن‌ها ارائه می‌شود. انتظار می‌رود تا این بازی در پلتفرم‌های:

  • پلی‌استیشن 5
  • ایکس باکس سری ایکس
  • ایکس باکس سری اس
  • رایانه‌های خانگی

عرضه شود. همچنین با توسعه این بازی باید منتظر نسخه موبایلی آن نیز در آینده بود. مطمئنا در زمان عرضه این بازی به بازار سر و صدای زیادی ایجاد می‌شود. امیدواریم انتظارات بالای طرفداران آن به بهترین شکل ممکن برآورده شود.

رتبه بندی بازی‌های منتشر شده از سری متال گرید:

طراح و سازنده اصلی این بازی‌ها کوجیما بود که بعد از جدایی وی از این مجموعه افت شدیدی ایجاد شد. بازی‌های منتشر شده از متال گرید 21 نسخه مختلف می‌باشد. در این بخش امتیازدهی و بررسی اجمالی  به نسخه‌های متنوع بازی در طول زمان نموده‌ایم. البته از نسخه‌های آنلاین ایمن سری بازی‌های ویدئویی صرف نظر شده است. موفق‌ترین نسخه‌های این بازی اکشن و موفق در ادامه این مطلب از ارنوگیم معرفی شده‌اند.

1- Metal Gear Solid 3:

این نسخه که در سال 2006 میلادی منتشر شده است را می‌توان بهترین آن‌ها نیز دانست. البته این امکان وجود دارد که بازی Metal Gear Solid Delta: Snake بتواند جایگزین این نسخه قدیمی گردد. نسخه اصلی بازی در این بازتولید تغییر چندانی پیدا نکرده است.

2- Metal Gear Solid v:

این نسخه را می‌توان دومین نسخه جذاب از این بازی دانست که در سال 2015 منتشر شده است. در جریان هر ماموریت گزینه‌های تاکتیکی و رزمی زیادی در اختیار بازیکن قرار داده می‌شود.

3- Metal Gear Solid 1998:

این نسخه از بازی متال گرید سالید یکی از برجسته‌ترین بازی‌های این ژانر در تمام جهان است. چرا که به لحاظ نوآوری در حوزه‌ی بازی‌های اکشن گامی به جلو برداشته است. البته نوآوری‌های این بازی برای زمان حال بسیار عادی و روتین محسوب می‌شود. اما در دوران رونمایی و عرضه این نسخه از متال گرید بسیار خاص و خلاقانه بود.

امیدواریم که نسخه جدید این بازی بعد از عرضه به بازار در راس این فهرست جای بگیرد. تریلر به نمایش گذاشته شده از نسخه 2024 اگرچه کوتاه اما بسیار امیدوارکننده بود.

سخن پایانی:

تریلر بازی Metal Gear Solid Delta: Snake بعد از مدت‌ها انتظار طرفدارانش بالاخره در سال 2023 ارائه شد. این سری از بازی‌های ماجراجویانه از سال‌ها قبل مورد توجه ویدئوگیمرهای زیادی قرار داشته است. نظر خودتان را درباره نسخه جدید این بازی با ما در ارنوگیم به اشتراک بگذارید.

پست قبلی

آموزش 0 تا 100 کپی‌خور و هک ps5 jailbreak 

پست بعدی

معرفی بازی Little Nightmares در میان کابوس‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید