راهنمایی جامع خرید گیم تایم ۶۰ روزه اینترنتی بازی wow

امروز در این مطلب قصد داریم شما را با بازی آنلاین دنیای وارکرفت (World of Warcraft) آشنا کنیم و همچنین به صورت کامل و جامع در رابطه با خرید گیم تایم این بازی هیجان انگیز صحبت کنیم تا پاسخ همه سوالاتتان داده شود. بازی World of Warcraft یا به اختصار wow یک بازی بسیار هیجان انگیز از شرکت بلیزارد است که در سال ۲۰۰۴ انتشار یافته است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که بازی wow در کتاب رکورد های جهانی گینس، به عنوان محبوب‌ترین بازی ام‌ام‌اوآرپی‌جی، ثبت شده‌ است.

این بازی آنلاین جذاب هر روز موفقیت های بیشتری کسب میکند و توانسته است به رکورد ۸ میلیون بازیکن فعال برسد. میتوان این ادعا را کرد که کمپانی Blizzard Entertainment محبوبیت خود را مدیون سری game های وارکرفت است!

احتمالا برای شما سوال پیش می آید که بهترین فروشگاه خرید گیم تایمwow بازی وارکرفت که بسیار جذاب و پرطرفدار است چیست و از کجا میتوان ارزان ترین gametime را خریداری کرد. پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید. در ادامه به تمام سوالات پاسخ میدهیم.

گیم تایم چیست و چه کاربردی دارد ؟

ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که گیم تایم چیست و چه کاربردی دارد؟ با خریدن گیم تایم ۶۰ روزه چه امکاناتی به ما داده میشود؟ در پاسخ باید بگوییم که Gametime که معادل فارسی آن زمان بازی است، باعث میشود که وقتی آن را خریداری و فعال سازی میکنید، به مدت ۶۰ روز امکانات مختلفی در بازی wow برای شما آزادسازی شود و شما میتوانید از آن ها استفاده کنید و لذت ببرید.

چه امکاناتی با خرید گیم تایم ۶۰ روزه فعال میشود ؟

اگر شما خرید گیم تایم ۶۰ روزه را انجام نداده باشید، تنها تا لول ۲۰ میتوانید بازی کنید. احتمالا اگر شما یک بازیکن حرفه ای و علاقه مند به این بازی جذاب باشید ، دوست دارید که تا جای ممکن لول خود را افزایش دهید و قدرت خود را به رخ حریفان بکشید! تنها راه حل ممکن این است که سراغ Game time اروپا بروید تا به راحتی لول خود را بالا و بالاتر ببرید.

آیا با خریداری gametime بازی wow میتوان در بازی چت کرد ؟

در پاسخ باید بگوییم که بله! شما میتوانید به راحتی به چت کردن با دوستان خود بپردازید و لذت ببرید.

من به بازی World of Warcraft Classic دسترسی ندارم، راه حل چیست ؟

تنها راه حل موجود برای دسترسی به بازی wow Classic، خریداری کردن گیم تایم ۶۰ روزه اروپا است. شما میتوانید به سایت های معتبر فروشگاهی مراجعه کنید.

حال وقت آن است تا به پرسش های جامع تری بپردازیم:

گیم تایم بازی آنلاین wow دارای چه انواعی است و چه تفاوتی دارند ؟

در حال حاضر دارای انواع مختلفی است و تفاوت آن ها در زمان بندی‌شان است. game time که به آن گیم کارت هم میگویند دارای انواع ۱۸۰ روزه، ۹۰ روزه، ۶۰ روزه و ۳۰ روزه میباشد. همانطور که احتمالا از نامشان پیدا است، برای مثال گیم تایم ۶۰ روزه به مدت ۶۰ روز برای شما فعال میباشد و پس از آن غیر فعال میگردد.

قیمت گیم تایم wow چقدر است ؟

در حال حاضر فروشگاه ها و سایت های مختلفی به فروش گیم تایم wow به صورت اینترنتی میپردازند. شما میتوانید از فروشگاه ارنوگیم ، خرید گیم تایم را به صورت کاملا سریع ، مطمئن و قابل اطمینان انجام دهید. لازم به ذکر است که در حال حاضر این سایت به نسبت دیگر سایت ها ارزان ترین قیمت را دارا است!

حال که به صورت کامل با بازی جذاب و هیجان انگیز World of Warcraft آشنا شدید و به سوال های رایج در رابطه با گیم تایم اروپا پاسخ داده شد، وقت آن است که به نحوه فعال سازی و راه اندازی آن نیز اشاره کنیم.

چطور میتوانم گیم تایم را فعال سازی کنم ؟

دو روش در رابطه با فعال سازی گیم تایم وجود دارد که ما در این مقاله به صورت کامل به توضیح هر مورد میپردازیم:

روش اول فعال سازی

اولین روش، نرم افزار بتل نت یا همان (بتل نت کلاینت) میباشد. در صورتی که شما دسترسی‌تان به بازی از طریق کلاینت بتل نت Battle.net است، میتوانید با کلیک کردن بر روی منو که در سمت راست وجود دارد و سپس انتخاب کردن گزینه ی Redeem a code ،‌ به صفحه ی جدیدی که مختص به وارد کردن کد است داخل شوید.

آن کدی که در اختیار دارید را در این قسمت وارد کنید. لازم به ذکر است کدی که وارد میکنید میبایست دارای ۱۶ رقم باشد.

روش دوم فعال سازی

در دومین روش، ابتدا وارد سایت بتل نت شوید. سپس از بخش login وارد حساب کاربری خود شوید. در مرحله بعد، گزینه Account Setting را انتخاب کنید.

حال در منوی سمت چپ ، اولین گزینه یعنی Account Overview را انتخاب کنید و در مرحله آخر در بخش Redeem a code ، کد ۱۶ رقمی که در اختیار دارید را وارد نمایید.

 امیدواریم لذت کافی را از این مطلب برده باشید و پاسخ به همه سوالاتتان در رابطه با گیم تایم wow داده شده باشد.

پست قبلی

تخفیفات نسخه های شادولند

پست بعدی

تخفیفات جمعه سیاه آغاز شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید