بهترین و هیجان انگیزترین بازی‌های انیمه از حمله تایتان‌ها تا وان پیس

بازی‌های انیمه موفق شدند به سرعت در تمام جهان طرفدارانی برای به دست آورند. انیمه برای بسیاری از ما یادآور خاطرات خوب دوران کودکی می‌باشد. به همین خاطر انجام بازی‌های انیمه در بیشتر گیمرها شور و شوق زیادی را ایجاد می‌کند. در این مطلب بهترین بازی‌های انیمه که مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده‌اند معرفی می‌کنیم. بازی‌هایی که توسط گروه ارنوگیم در این مقاله معرفی می‌شوند تجربه‌ای منحصر به فرد برایتان خواهند ساخت و همچنین ارنوگیم علاوه بر آشنایی با بازی ها به شما خرید گیم تایم بازی ها را ارائه میدهد پس اگر به دنیای بازی ها و بازی‌های انیمه علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید.

آشنایی با دنیای انیمه:

بهترین بازی‌های

پیشینه انیمه به اوایل قرن بیستم میلادی باز می‌گردد. زمانی که فیلم‌سازان ژاپنی توجه ویژه‌ای به این سبک فیلمسازی در اروپا کردند. از ویژگی‌های انیمه استفاده از ژانرهای مختلف و تمرکز روی یک یا چند موضوع خاص است. ژاپنی‌ها موفق شدند از طریق انیمه به صورت بصری فرهنگ‌سازی کنند. به همین دلیل بسیاری انیمه را از موفقیت‌های بزرگ ژاپنی‌ها به حساب می‌آورند. انیمه در واقع نوعی طراحی با دست و پویانمایی آن به کمک رایانه می‌باشد. با گسترش و محبوبیت بازی‌های ویدئویی پای بازی‌های انیمه نیز به این میدان باز شد. خوشبختانه جذابیت‌های بصری و تکنیکی این بازی‌ها موجب همه‌گیر شده و محبوبیت این بازی‌ها شده است.  

معرفی بهترین بازی‌های انیمه:

استقبال خوبی از بازی‌های انیمه موجب آن شد تا هر ساله یک مجموعه جذاب از این سبک بازی‌ها معرفی شود.با انجام این بازی‌ها قادریم تا خود را به جای این شخصیت‌های کارتونی قرار داده و دنیای آن‌ها را هرچند کوتاه تجربه کنیم. در ادامه با بهترین انیمه‌های موجود نظیر حمله تایتان‌ها و وان پیس بیشتر آشنا خواهیم شد. اگر تا کنون تجربه بازی‌های انیمه را ندارید این بازی‌ها قطعا شما را علاقه‌مند و مشتاق خواهد کرد.

1- بازی وان پیس One Piece Odyssey:

بهترین بازی‌های

یکی از طولانی‌ترین و محبوب‌ترین انیمه‌های ژاپنی بی‌تردید انیمه‌ی وان پیس است. چندین نسخه از این انیمه تولید و منتشر شده است. این بازی ویدئویی در واقع برگرفته از انیمه‌ی مشهور و محبوب وان پیس می‌باشد. این بازی به صورت نوبتی و نقش آفرینانه می‌باشد. مطمئنا این بازی را می‌توان از بهترین بازی‌های انیمه به شمار آورد. در طول بازی شما در نقش شخصیت اصلی انیمه یعنی لوفر خواهید بود. همچنین کنترل سایر خدمه کلا حصیری نیز در طول بازی بر عهده شماست. توانایی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی وجود دارد که به شما در طول بازی کمک می‌کند. بازیکنان باید معماهای مختلفی را در بازی انیمه وان پیس حل کنند. همچنین برای موفقیت در بازی باید آیتم‌های خاصی توسط بازیکن جمع‌آوری گردد. جریان بازی از آنجایی آغاز می‌شود که طوفانی مهیب خدمه کلاه حصیری را جزیره‌ای اسرارآمیز هدایت می‌کند. در این جزیره با دشمنانی قدرتمند و جسور و شگفتی‌های طبیعی زیادی روبه‌رو خواهید شد. بعد از انجام این بازی انیمه تا مدتی حس سرزندگی و نشاط دارید.  

2- بازی انیمه JOJO”S Bizarre Adventure: All Star Battle R:

این بازی انیمه در گروه بازی‌های مبارزه‌ای و اکشن جای می‌گیرد. اساس تولید آن نیز بر مبنای یک انیمه با همین عنوان و در همین ژانر می‌باشد. بازیکنان باید در نقش شخصیت اصلی انیمه یعنی هشت آرک به نبرد با سایر حریفان خود بروند. علاقه‌مندان به بازی‌های این ژانر قطعا این مورد را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های انیمه معرفی می‌کنند. از قواعد اصلی این بازی می‌توان به خالی کردن نوار استقامت حریفان اشاره کرد. در این بازی انیمه علاوه بر ضربه‌های معمولی امکان استفاده از مهارت‌های مخصوص هر کاراکتر را هم دارید. همین امر بازی و مبارزه بین کاراکترهای مختلف را بسیار جذاب و تماشایی کرده است. این بازی انیمه امکان بازی کردن آنلاین و آفلاین را به کاربران خود می‌دهد.

3- بازی انیمه Fairy Tail:

بهترین بازی‌های

این بازی نیز اقتباسی از انیمه‌ی فیری تیل و در ژانر اکشن و مبارزه‌ای می‌باشد. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که اعضای گروه به مبارزه با شخصیت شرور داستان می‌پردازند. هیدس که از کاراکترهای منفی بازی به شمار می‌رود در گذشته از دوستان اصلی فیری تیل بوده است. اعضای گروه فیری تیل موفق به شکست هیدس می‌شوند اما توسط اژدهایی به نام آکنولوگیا برای مدتی ناپدید می‌شوند. این بازی نیز از بهترین بازی‌های انیمه شناخته می‌شود که محبوبیت زیادی دارد.  بعد از بازگشت از دوره‌ی محرومیت متوجه ضعیف شدن و از بین رفتن اعتبار خود خواهند شد. در نتیجه رو به مسابقاتی می‌آورند تا دوباره اعتبار و جایگاه خود را باز یابند. به واسطه‌ی موفقیت در مبارزات علاوه بر اعتبار مقادیر پول نیز به دست می‌آورند. از طریق این پول در بازی فیری تیل آیتم‌هایی را می‌توان خریداری کرد. بازی با سیستم نوبتی طراحی شده و پلیرها قادرند از منوی خاصی جادو و حمله فیزیکی خود را انتخاب نمایند.

4- بازی انیمه Attacjk On Titan 2:

این بازی از بهترین‌های دنیای بازی‌های انیمه به حساب می‌آید که طرفداران زیادی دارد. این بازی بر اساس انیمه‌ی حمله با تایتان‌ها که اثری بسیار مهیج و دلهره‌آور بود ساخته شده است. سازندگان بازی‌های انیمه موفق شده‌اند از این داستان نفس‌گیر بازی بسیار جذاب و گیرایی بسازند. به طوری که به عقیده بسیاری از بهترین بازی‌های انیمه محسوب می‌شود. بازیکن این بازی انیمه در نقش یک کودک به گروهی با نام 14th Cadet Corp ملحق می‌شود. این کودک والدینش را در حمله‌ی تایتان‌ها از دست داده است. به همین خاطر با خود عهد می‌بندد که انتقام پدر و مادرش را از تایتان‌ها بگیرد. بازی در محیط‌هایی باز جریان دارد و بازیکنان باید تایتان‌های غول آسا را از بین ببرند. این بازی انیمه طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان بازی‌های ویدئویی را مجذوب کرده است. داستانی گیرا با پیچش‌های مناسب و کاراکترهایی عمیق از ویژگی‌های اصلی این بازی هستند. پس اگر تا کنون به سراغ بازی‌های انیمه نرفته‌اید برای اولین بار این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سخن پایانی:

انیمه‌ها امروزه موفق به کسب جایگاه خوبی در بین مردم شده‌اند. همین محبوبیت موجب پیدایش و رشد بازی‌های انیمه شد. اغلب این بازی‌های انیمه نیز در ژانر مبارزه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند. در این مطلب به معرفی بهترین بازی‌های انیمه توسط تیم ارنوگیم پرداخته‌ایم. نظر شما درباره بازی‌های معرفی شده در این مطلب چیست؟ جای خالی کدام بازی انیمه در لیست بالا احساس می‌شود؟!    

پست قبلی

بررسی بازی Avatar: Frontiers of Pandora

پست بعدی

بهترین و برترین DNSها برای بازی و دانلود در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید