با کیفیت و بهترین هدست های گیمینگ برای ps5

در این مقاله قصد داریم راجع به بهترین هدست های گیمینگ برای PS5 مطالبی را بیان کنیم. ارنوگیم این تیم خبره علاوه بر معرفی نقد و بررسی و بروز ترین اخبار و آشنایی شما به راه حل های گیمی به شما عزیزان این امکان را میدهد تا با خرید گیم تایم لذت کافی را از ساعات خود ببرید. انجام هر کاری نیاز به فراهم کردن ملزومات آن کار دارد. بازی کردن و از جمله انجام بازی با دستگاه بازی PS5 هم همین طور است. یکی از مهم ‌ترین ملزومات کنسول پی اس 5، هدفون مخصوص آن است. استفاده از هدفون در حین انجام بازی با این دستگاه باعث می ‌شود که کاملاً در بازی غرق شوید و به صورت متمرکز آن را انجام دهید.

 

اهمیت شنیدن صدا در هنگام بازی کامپیوتری

همان طور که می ‌دانید صدا یکی از پارامترهای بسیار مهم در زمان بازی کردن است. بیشتر بازی‌ های معروف دنیا صداهای پس زمینه فوق العاده زیبا و جذابی دارند که شنیدن آن ها در هنگام بازی لذت این کار را چند برابر می ‌کند. البته اهمیت صدا فقط افزایش لذت هنگام بازی کردن نیست. بلکه در بعضی از بازی ‌ها مثل بازی ‌های شوتر شما باید صدای پای حریف و جهت حمله او را به خوبی بشنوید تا بتوانید در این بازی موفق شوید. در بازی های آنلاین هم به منظور برقراری ارتباط، به هدست و میکروفن نیاز است. بنابراین در هنگام انجام بازی کامپیوتری داشتن یک Headset مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

هدست گیمینگ چیست؟

بهترین هدست های گیمینگ برای PS5

هدست گیمینگ نوعی Headset است که به گیمر کمک می‌کند خود را درون محیط بازی تصور کند. در درون هدست ‌های گیمینگ یک سری درایور مخصوص مورد استفاده قرار می‌ گیرد که نسبت به درایورهای هدفون‌ های عادی متفاوت می‌ باشند. از طرف دیگر هدفون های گیمینگ نسبت به انواع دیگر آن ها، بیس ضعیف‌ تری دارند. همین دلیل باعث می ‌شود که استفاده از این نوع تجهیزات برای گوش کردن به آهنگ یا تماشا کردن فیلم خیلی مناسب نباشد. در واقع هدفون گیمینگ صرفاً برای شنیدن صداهای موجود در بازی ها طراحی شده است.

 

چرا به جای اسپیکر از Headset استفاده کنیم؟

هر چند امکان شنیدن صدای کنسول پی اس فایو با اسپیکر دستگاه هم وجود دارد ولی به دو دلیل به شما توصیه می‌کنیم که در هنگام انجام بازی با این دستگاه از اسپیکر استفاده نکنید.

اولاً که لذت انجام بازی با این کار خیلی کاهش پیدا می‌ کند. هر چقدر هم که اسپیکرهای دستگاه شما قوی باشند، باز هم لذت استفاده از Headset را نخواهند داشت. از طرف دیگر صدای خارج شده از اسپیکر، اعضای دیگر منزل شما را اذیت خواهد کرد.

 

اهمیت استفاده از بهترین هدست های گیمینگ برای PS5

کنسول بازی پی اس فایو یک کنسول بازی بسیار محبوب‌ و پرطرفدار در دنیا و البته در کشور ایران است. این کنسول به قدری قدرتمند و حرفه ای طراحی شده است که امکان نصب و انجام انواع بازی های آفلاین و آنلاین در آن وجود دارد. شنیدن صدا در اکثر بازی های این کنسول اهمیت زیادی دارد.

اگر در زمان انجام بازی در PS5، یک هدست با کیفیتی داشته باشید، می توانید صدای موزیک پس زمینه و صدای کاراکترهای بازی و البته در بعضی از بازی ها مثل بازی فوتبال، صدای گزارشکر و صدای تشویق تماشاگران و صدای سوت های داور را بشنوید. در واقع در زمان انجام بازی با PS5، یک Headset فوق العاده کمک می کند که خیلی از آن بازی لذت ببرید.

هر چقدر که کیفیت هدست شما بالاتر باشد، صدای بهتر و باکیفیت ‌تری را می‌ توانید از کنسول دریافت کنید. نباید فراموش کنید که شرکت سونی در طراحی پلی استیشن ۵ توجه بسیار ویژه ‌ای به صدا داشته است و در واقع انجام بازی های این دستگاه بدون شنیدن صدای آن ها یک کار اشتباه است.

 

ویژگی های بهترین هدست های گیمینگ برای PS5

بهترین هدست های گیمینگ برای PS5

بهترین هدست های گیمینگ برای PS5 یک سری از ویژگی ها دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  1. حذف کردن نویز. یک Headset با کیفیت باید صداهای اضافه یا همان نویزها را حذف کند. اهمیت این موضوع بسیار زیاد است.
  2. کیفیت صدای عالی. لذت بردن از بازی نیاز به هدستی دارد که کیفیت صدای بسیار خوبی داشته باشد.
  3. ظاهر زیبا. هدفون های گیمینگ باید ظاهر بسیار زیبایی داشته باشد و پر زرق و برق باشد. متاسفانه بعضی از افراد به این موضوع اهمیت نمی دهند.
  4. اتصال پایدار. یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در مورد هدفون های PS5، قطع نشدن اتصال در حین بازی است. به همین دلیل بسیاری از افراد به سمت هدفون سیمی می روند که به راحتی قطع نشود.
  5. پشتیبانی از صدای سه بعدی. پلی ‌استیشن ۵ از بعضی از قابلیت ‌های ویژه صدای سه بعدی پشتیبانی می‌کند. برای این که بتوانید از این امکان فوق العاده بازی PS5 بهره مند شوید، باید هدست شما هم این توانایی را داشته باشد. بهترین هدفون های گیمینگ برای PS5 این امکان را دارند.
  6. دوام بالا. هدست خریداری شده باید مقاومت مناسبی داشته باشد و با افتادن و ضربه خوردن به راحتی خراب نشود.

 

قیمت بهترین هدست های گیمینگ برای PS5

بهترین هدست های گیمینگ برای PS5 حتما دارای قیمت بالایی هستند. نباید به دنبال خرید هدفون های متفرقه ای که قیمت پایینی دارند، بروید. با توجه به تورم بالایی که در کشور ما وجود دارد، نمی توانیم رنج قیمتی دقیقی برای بهترین headset برای دستگاه پی اس 5 بیان کنیم و شما باید هر زمانی که قصد خرید این وسیله را داشتید، از سایت های اینترنتی مختلف، قیمت مارک های معتبر آن را بررسی کنید و بهترین مورد را خریداری نمایید.

 

راهنمای خرید بهترین هدست های گیمینگ برای PS5

بهترین هدست های گیمینگ برای PS5

هر زمانی که دستگاه پلی استیشن ۵ را خریداری کردید، حتماً در کنار آن یک هدست هم تهیه کنید. هدست شما می تواند لذت انجام این بازی را چند برابر کند.  البته اگر در زمان خرید هدست به یک سری از نکات دقت نکنید، بعداً پشیمان خواهید شد. نکاتی که در زمان خرید این وسیله باید به آن ها توجه کنید عبارت هستند از:

  1. داشتن ضمانت پس از فروش و داشتن امکان مرجوع کردن کالا در صورت خرید اینترنتی
  2. رنگ Headset. در صورتی که رنگ برای شما مهم است به این موضوع هم در هنگام خرید هدست دقت کنید.
  3. سیمی یا وایرلس بودن Headset. اگر فضای اتاق شما به نحوی است که امکان استفاده از هدست سیمی وجود ندارد و یا خود شما علاقه‌ ای به استفاده از هدست سیمی ندارید، مدل بی سیم و یا وایرلس آن را خریداری کنید.
  4. عدم انتقال صدای هدست به بیرون. در واقع تنها کسی که در حال استفاده از هدست است، باید صدای آن را بشنود و افراد دیگر حاضر در منزل نباید اذیت شوند.
  5. داشتن میکروفون قوی. شاید فعلا در هنگام انجام بعضی از بازی ها با پلی استیشن 5 خیلی نیاز به استفاده از میکروفون نداشته باشید ولی حتماً در هنگام خرید هدست به میکروفون آن هم خیلی اهمیت دهید؛ چرا که در بازی ‌های دیگر با این دستگاه، کیفیت بالای میکروفون یک هدست، به درد شما خواهد خورد.
  6. قابلیت اتصال به سخت افزارهای دیگر. در زمان خرید هدفون پی اس 5، باید دقت کنید که این سخت افزار، به کامپیوتر، پلی استیشن 4 و گوشی نیز بتواند متصل شود.

نتیجه گیری

در صورتی که اهل انجام یکی از انواع بازی های جذاب در کنسول پی اس 5 هستید، حتما بهترین هدست های گیمینگ برای PS5 را نیز خریداری کنید تا با شنیدن صداهای بازی، بیشترین لذت ممکن را از آن ببرید.

پست قبلی

بهترین بازی‌های جهان باز اندروید/ 35 بازی Open World و عظیم

پست بعدی

داستان مهیج و جذاب خدای جنگ والهالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید