بهترین و هیجان انگیز ترین بازی ها برای ایکس باکس وان

در این مقاله قصد داریم بهترین بازی های ایکس باکس وان را نام ببریم و در مورد هر یک از آن ها و البته خود کنسول ایکسباکس وان به صورت مختصر مطالبی را بیان کنیم. البته قبل از ورود به این بحث، در مورد خرید گیم تایم از تیم ارنو گیم توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.مثل امنیت راحتی و …. در هنگام خرید.

ایکس باکس وان

بهترین بازی های ایکس باکس وان

Xbox One یک کنسول بازی و سرگرمی ساخت شرکت مایکروسافت است. این کنسول در سال 2013 میلادی به دنیا معرفی شد و جایگزین کنسول Xbox 360 گردید. Xbox One یک سیستم سخت افزاری قدرتمند است که اجازه دسترسی شما را به بازی‌ های ویدئویی، فیلم ‌ها، موسیقی و برنامه‌ های تلویزیونی می ‌دهد.

Xbox One دارای یک کنترلر بی ‌سیم است که به همراه کنسول عرضه می ‌شود. از طرف دیگر قابلیت‌ های پیشرفته از جمله تکنولوژی ارتعاش هپتیک و سنسورهای حرکتی در این کنسول وجود دارند. علاوه بر کنسول اصلی، Microsoft نسخه‌ های بهبود یافته‌ تری از Xbox One با نام ‌های Xbox One S و Xbox One X را نیز عرضه کرده است.

بهترین بازی های ایکس باکس وان

 

چند نمونه از بازی ‌های برتر برای Xbox One را آورده ایم. البته این ها تنها چند مورد از بهترین بازی های ایکس باکس وان هستند.

1.      بازی Red Dead Redemption

این بازی  اکشن-ماجراجویی وسترن توسط Rockstar   Games  برای ایکس باکس وان توسعه داده شده است. داستان غنی و جهان باز و واقع‌ گرایانه این بازی، بازیکنان را به دهه 1890 میلادی در آمریکا می ‌برد و تجربه‌ ای عمیق و هیجان‌ انگیز را ارائه می ‌دهد.

 

2.      بازی The Witcher 3: Wild Hunt

بازی نقش ‌آفرینی و اکشن-ماجراجویی توسط استودیوی CD Projekt RED توسعه داده شده است. بازیکنان در نقش جرالت، شکارچی هیولاها و جادوگر قهرمان، در دنیایی بزرگ و پر از جزئیات به ماجراجویی می‌ پردازند. این بازی داستان پیچیده ‌ای دارد و تصمیم‌ ها و اقدامات بازیکنان تأثیر زیادی بر روند داستان دارند.

3.      Halo: The Master Chief Collection

این مجموعه شامل بازی ‌های زیر است:

Halo: Combat Evolved Anniversary

Halo 2: Anniversary

Halo 3 Halo 4

Halo 3: ODST

بازی‌ های Halo یکی از سری بازی ‌های اکشن-تیراندازی محبوب و شناخته شده است که توسط استودیوی Bungie و سپس 343 Industries توسعه داده شده اند. مجموعه Master Chief Collection  امکان تجربه‌ دوباره بازی ‌های کلاسیک Halo را با بهبودهای گرافیکی و اضافه شدن امکانات آنلاین فراهم می ‌کند.

4.      Forza Horizon

این بازی مسابقه‌ ای اتومبیل ‌رانی جهان باز است که توسط استودیوی Playground Games  توسعه داده شده است. در زمان انجام این بازی، بازیکنان در دنیای باز و زیبایی قرار می‌ گیرند و می ‌توانند با انواع خودروهای واقعی و مختلف در مسابقات شرکت کنند و جهان باز را برای کاوش باز کنند.

5.      Gears

این بازی تیراندازی سوم شخص اکشن-ماجراجویی است که توسط استودیوی The Coalition  توسعه داده شده است. داستان این بازی در دنیایی پساپس اپیدمیک جریان دارد و بازیکنان را در نبردها و ماموریت‌ های هیجان ‌انگیز قرار می ‌دهد. این بازی شامل حالت ‌های تک نفره و چند نفره آنلاین است.

 

6.      بازی GTA V

بهترین بازی های ایکس باکس وان

بازی  GTA Vیک بازی اکشن-ماجراجویی با جهان باز از طرف Rockstar Games است که در شهر فیکتیوس لس آنجلس مکان‌گذاری شده است.

 

7.      بازی Minecraft

بازی Minecraft یک بازی سندباکس ساخت و ساز با جهان ‌های بی‌ نهایت و امکان همکاری آنلاین با دوستان است. این بازی که از بهترین بازی های ایکس باکس است در کشور ما هم طرفداران بسیار زیادی دارد.

 

8.      Assassin’s Creed Odyssey

این بازی یک بازی اکشن-ماجراجویی با محوریت ایالت اسپارتایی در یونان باستان است.

 

9.      بازی FIFA 21

FIFA 21 یک بازی فوتبال محبوب و واقع ‌گرایانه است که توسط EA Sports ارائه شده است.

10.  Mortal Kombat

این بازی یک بازی مبارزه‌ ای با گرافیک بالا و روایت داستانی است. بازی Mortal Kombat  محبوبیت بسیار زیادی هم در بین مردم ایران داشته و البته هنوز هم دارد.

 

بازی ‌های چند نفره آنلاین Xbox One

Xbox One دارای بسیاری از بازی ‌های چند نفره آنلاین است که می‌ توانید آن ها را با دوستان و یا با بازیکنان دیگر از سراسر جهان به صورت آنلاین بازی کنید. در زیر چند نمونه از بازی ‌های اینترنتی چند نفره برای Xbox One را ذکر می ‌کنیم:

1.      بازی  Fortnite

این بازی آنلاین از طرف Epic Games توسعه داده شده است. در بازی Fortnite، ۱۰۰ بازیکن در یک جزیره با یکدیگر به مبارزه می‌ پردازند. شما می ‌توانید با دوستان خود یا با بازیکنان دیگر به صورت تیمی بازی کنید و یا این که هر فرد می تواند به تنهایی وارد این بازی شود.

 

2.      Call of Duty: Modern Warfare

این بازی تیراندازی اول شخص از طرف Infinity Ward توسعه داده شده است و شامل حالت ‌های چند نفره آنلاین متنوعی است. شما می ‌توانید در نقش سربازان ارتش در نبردهای چند نفره شرکت کرده و بازیکنان دیگر را به چالش بکشید.

 

3.      Overwatch

این بازی از طرف Blizzard Entertainment توسعه داده شده است. بازی Overwatch که یکی از بهترین بازی های ایکس باکس وان به شمار می رود، یک بازی تیمی تیراندازی تیمی به شمار می رود. در این بازی شما می‌ توانید در تیم ‌های شش نفره به صورت آنلاین بازی کنید و در نقش قهرمانان مختلف، به اجرای تاکتیک مورد نظر خود و به همکاری با بازیکنان دیگر بپردازید.

4.      Rocket League

این بازی ورزشی و ماشینی که از طرف Psyonix توسعه داده شده است، جذابیت بسیار زیادی دارد. در بازی Rocket League، شما در تیم ‌های سه نفره به صورت آنلاین به انجام مسابقات ورزشی مثل مسابقه رانندگی می ‌پردازید.

 

5.      Sea of Thieves

این بازی، یک بازی ماجراجویی و جهان باز دریایی است که توسط Rare توسعه داده شده است. شما می ‌توانید با دوستان خود و یا با بازیکنان دیگر به صورت تیمی، کشتی خود را دریافت کرده و در جستجوی گنج‌ ها و مبارزه با دشمنان دریایی قرار بگیرید.

 

6.      Apex Legends

بهترین بازی های ایکس باکس وان

این بازی اکشن از طرف Respawn Entertainment توسعه داده شده است. شما می‌ توانید با دوستان خود و یا بازیکنان دیگر در تیم ‌های سه نفره به مبارزه با بازیکنان رقیب بپردازید.

 

7.      FIFA 22

این بازی که یک بازی جذاب فوتبال است از طرف EA Vancouver توسعه داده شده است و شما می‌ توانید با دوستان خود و یا با بازیکنان دیگر به صورت آنلاین مسابقات فوتبالی را برگزار کنید و تجربه بازی فوتبال چند نفره را به دست بیاورید.

 

نتیجه گیری

بهترین بازی‌ های Xbox One تعداد زیادی از بازی ها را شامل می شود. این که کدام گزینه بهتر از بازی های دیگر است به سلیقه شما بستگی دارید. در این مقاله به چند نمونه از بازی ‌های خوب و پرطرفدار و محبوب برای Xbox One اشاره کردیم.

پست قبلی

بهترین و با کیفیت ترین ssd در بازار برای ps5 کدام است؟

پست بعدی

نقد و بررسی ایرباد Playstation Pulse Explore و مروری بر تاریخچه آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید