آموزش استفاده از کد یوسی پابجی

بازی‌های ویدئویی در تمام جهان و از آغاز پیدایش آن‌ها طرفداران زیادی داشته‌اند. یکی از مهیج‌ترین نمونه‌های این نوع بازی‌ها را می‌توان پابجی معرفی کرد. بازی پابجی به سبک بازی‌های بتل رویال طراحی و ساخته شده است. در این بازی باید برای تهیه تجهیزات مورد نیاز از ارز داخلی بازی استفاده کرد. این ارز داخلی بازی پابجی یوسی نامیده می‌شود. کدهای یوسی این ارزهای داخلی را ر اختیار شما قرار می‌دهند. ارنوگیم معتبرترین مرجع خرید انواع بازی‌های ویدئوی آموزش استفاده از کد یوسی پابجی را شرح می‌دهد. پس اگر شما هم جزو طرفداران این بازی مهیج هستید مطالعه این مطلب را از دست ندهید و به برای اطلاعات در مورد بازی های دیگر و اکانت های گیم تایم به صفحات دیگر مراجعه کنید.

معرفی کلی بازی پابجی:

قبل از اینکه به موضوع اصلی این مقاله بپردازیم باید تا حدودی با این بازی ویدئویی محبوب آشنا شویم. این بازی برای نخستین بار در سال 2017 میلادی برای استفاده در رایانه به بازار عرضه شد. اما چند ماه بعد و در ماه دسامبر نسخه کامل‌تری از بازی پابجی نیز روانه بازار شد. در سال 2018 به صورت رسمی این بازی در ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 قابل انجام بود. همچنین نسخه‌ای رایگان از این بازی برای استفاده‌ی کاربران در موبایل طراحی و عرضه شد. این بازی در گروه پرفروش‌ترین بازی‌های ویدئویی در جهان می‌باشد که میلیون‌ها کاربر دارد.

روند بازی پابجی چگونه است؟

برای استفاده از کد یوسی پابجی باید با روند کلی این بازی و جریانات آن آشنا باشیم. در این بازی که به سبک بتل رویال طراحی شده بازیکنان در یک نقشه با 99 کاربر دیگر حاضر می‌شوند. این افراد می‌توانند در گروه‌های دو نفره یا چهار نفره یا به شکل انفرادی با سایر بازیکنان مبارزه کنند. در این گیم آخرین فرد یا تیمی که باقی بماند برنده بازی است. شروع بازی با فرود بازیکن از یک هواپیما و از طریق چتر نجات شکل می‌گیرد. در نتیجه در ابتدای بازی هیچ سلاح یا تجهیزاتی را در اختیار نخواهید داشت. از این جا جستجو و تلاش برای پیدا کردن سلاح و تجهیزات آغاز می‌شود. قطعا کسی که اولین سلاح را در بازی پابجی پیدا کند شانس بیشتری خواهد داشت.

آموزش استفاده از کد یوسی پابجی

یوسی یا ارز داخلی بازی پابجی:

در این مقاله از ارنوگیم می‌خواهیم استفاده از کد یوسی پابجی را به شما آموزش دهیم. اما یوسی چیست و در جریان بازی پابجی چه نقشی دارد؟! درک این موضوع به روند آموزش استفاده از کدهای آن کمک زیادی می‌کند. این بازی نیز مانند دیگر بازی‌های بتل رویال پرداخت‌هایی درون برنامه دارند. از طریق این پرداخت‌ها به بازیکنان امکان خرید امکانات خاصی در پروسه بازی داده می‌شود. ارز رایج در بازی مهیج پابجی UC یا پول ناشناخته نام دارد. در نتیجه یوسی همان ارز و پول قابل استفاده در بازی پابجی برای تهیه تجهیزات مورد نیاز است. کارهای مختلفی از طریق خرید این پول برای بازیکن پابجی امکان‌پذیر است نظیر:

  • خرید لباس
  • خرید اسلحه
  • آیتم‌های دیگر مورد نیاز در جریان بازی

تنها یک گیمر حرفه‌ای از ارزش یوسی در پروسه بازی پابجی آگاه است. هر چقدر مقدار یوسی بازیکن بیشتر باشد قابلیت‌های وی ببیشتر و در نتیجه بازی برایش لذت‌بخش‌تر است.

مهم‌ترین موضوع در بازی پابجی:

پول رایج این بازی یعنی یوسی یکی از اصلی‌ترین و گاهی حیاتی‌ترین بخش‌های بازی را تشکیل می‌دهد. در نتیجه آموزش استفاده از کد یوسی پابجی می‌توان نقش تعیین کننده‌ای در جریان بازی داشته باشد. این موضوع برای کاربرانی که به این بازی علاقه‌ی زیادی دارند بسیار مهم و حیاتی است. بدون داشت ارز داخلی این بازی نمی‌توان شانس زیادی در مراحل بالای آن کسب نمود.

چگونگی استفاده از کد یوسی پابجی:

در ابتدا باید نسبت به خرید کد یوسی مربوط به این بازی اقدام کرد. توصیه می‌شود این کد را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبری نظیر ارنوگیم خریداری کنید. در این صورت علاوه بر پرداخت قیمت مناسب از پشتیبانی‌های کامل و 24 ساعته در ارنوگیم نیز بهره‌مند خواهید شد. بعد از خرید این کد و دریافت آن از سایت ارنوگیم می‌توانید برای استفاده از آن اقدام کنید. نکته بسیار مهم در این زمینه محدودیت استفاده از کد گلوبال یوسی پابجی روی برخی از سرورها است. سرورهای چین- ژاپن- تایوان و کره به شما امکان استفاده از کد یوسی را نمی‌دهند. سرورهای دیگری محدودیت و ممنوعیتی برای استفاده از کد یوسی پابجی ندارند. استفاده از این کد در بازی پابجی به دو روش مختلف قابل انجام است. در ادامه با هر دو روش ممکن آشنا شده و آموزش‌ها لازم به شما داده می‌شود.

1- روش اول استفاده از کد یوسی در بازی پابجی:

در این روش ابتدا باید به سایت مربوط به این بازی شده و روی گزینه‌ی لاگین کلیک نمایید. نشانی سایت مورد نظر عبارتند از:

www.midasbuy/de/redeem/pubgm

می‌باشد. بعد از اینکه ثبت نام خود را انجام دادید پلیر آیدی پابجی را وارد کرده و روی گزینه اوکی کلیک کنید. در قسمت دوم نیز باید کدی که خریداری کرده‌اید را درج نمایید. سپس به انتهای صفحه رفته و گزینه ok را کلیک کنید. مقدار یوسی پابجی خریداری شده توسط شما به حساب کاربریتان واریز می‌گردد.

2- روش دوم استفاده از کد یوسی پابجی:

در این روش باید به سایت مربوطه با نشانی:

www.pubgmobile.com/act-a20180515ggmepc بروید. در بخش اول کار باید پلیر آیدی پابجی در موبایل خود را درج نمایید. سپس به بخش دوم رفته و کدی که خریداری کرده‌اید را درج کنید. در انتها نیز باید دکمه‌ی اوی که در پایین صفحه قرار دارد را کلیک کنید.  با اتمام این مراحل مقدار یوسی پابجی به حساب کاربری شما در این بازی واریز می‌گردد.

توجه داشته باشید که یوسی پابجی قابل انتقال نمی‌باشد. در واقع هیچ بازیکنی نمی‌تواند مقادیر یوسی موجود در اکانت خود را به اکانت دیگری منتقل نمایید. در نتیجه هنگام درج اکانت کاربری خود در بخش مربوطه دقت زیادی به خرج دهید.

چرا کد یوسی پابجی را ارنوگیم تهیه کنیم؟

این فروشگاه اینترنتی در زمینه عرضه‌ی انواع کدهای اورجینال از کمپانی بلیزارد و بتل‌نت فعالیت دارد. پشتیبانی های 24 ساعته و در 7 روز هفته بخشی از خدمات ارنوگیم است. همچنین قیمت‌گذاری‌های صورت گرفته روی محصولات در گروه ارنوگیم کاملا منصفانه انجام شده است.

سخن پایانی:

در این مطلب از ارنوگیم به آموزش استفاده از کد یوسی پابجی پرداختیم. امیدواریم این مطلب برای علاقه‌مندان این بازی مهیج مفید واقع شده باشد.

پست قبلی

اقدامات مهمی که قبل از استفاده از پلی‌استیشن 5 باید انجام دهیم؟

پست بعدی

ترفندها و امکانات مخفی در ps5 که از آن بی خبرید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید